برد الکترونیک در پیشوا ( فروش, مشاوره و اجرا )

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:


در این روش هزینه های واسطه ای که در تامین های جداگانه هر یک از این مراحل از شرکت های مختلف تحمیل خواهد شد ، کاهش خواهد یافت ، علاوه بر آن که به علت انجام تمامی مراحل توسط یک تامین کننده دردسرهای عیب یابی و ضایعات را که ممکن است. سردرگمی به وجود بیاورد که برعهده تامین کننده قطعات الکترونیکی است. یا تولید کننده برد مدار چاپی (pcb) و یا مونتاژکار، از بین خواهند رفت چرا که با توجه به انجام تمامی مراحل توسط یک شرکت ، یک نفر برای هر نوع ضایعات و عیبی پاسخگو خواهد بود.

برای آشنایی بیشتر با انواع برد الکترونیکی و مدارهای الکترونیکی، پیشنهاد می‌کنیم به فیلم آموزش آشنایی با سخت افزار موبایل و تبلت و عیب یابی آن ها مراجعه کنید که توسط فرادرس تهیه و تدوین شده است.. مدت این آموزش ویدیویی ساعت و دقیقه است. و در فصل تدوین شده است.. در درس اول آموزش، با تجهیزات و ابزارآلات مورد نیاز برای تعمیرات آشنا می‌شوید و در درس دوم مقدمات الکترونیک را فرا می‌گیرید. درس سوم درباره آشنایی با دستگاه‌های اندازه‌گیری است. و قطعه‌شناسی و نحوه آزمایش سالم بودن قطعه در درس چهارن ارائه شده است.. آشنایی با آی‌سی‌های اصلی موبایل و وظایف آن‌ها، مبحث مهم درس پنجم است.. نقشه‌خوانی از مهارت‌های لازم برای تعمیرات است. که در درس ششم ارائه شده است..

PCBهای منعطف را می‌توان در جاهایی که ممکن است. در معرض خطرات زیست‌محیطی باشد نیز است.فاده کرد. در این موارد، این بردها، به‌سادگی، با موادی ساخته می‌شوند که می‌تواند ضدآب، ضدضربه، مقاوم در برابر خوردگی یا مقاوم در برابر روغن‌های با دمای بالا باشد؛ گزینه‌ای که PCBهای سخت سنتی ممکن است. نداشته باشند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پیشوا