تابلو برق صنعتی در بهارستان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial switchboard-1
Industrial switchboard-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

بهارستان در کیلومتری جنوب شرق اصفهان و در مسیر جاده اصفهان-شیراز قرار دارد.شهر بهارستان موقعیت بسیار عالی که در کنار جاده اصفهان به شیراز وکنار گذر شرق اصفهان هست وتا سال مترو افتتاح می شود وآب وهوای عالی دارد باآینده درخشان رو به پیشرفت


 این دسته از تابلوهای برق صنعتی محفظه‌های فلزی دربسته‌ای هستند که در آنها تجهیزات الکتریکی زیادی وجود دارد. تجهیزات الکتریکی موجود در این نوع تابلو برق عبارت‌اند از: کلیدها، ترانس‌های جریان، ولتاژ، شینه‌ها، لوازم اندازه‌گیری و … همه این تجهیزات داخل تابلو برق نصب می‌شوند. تابلوبرق Metal Enclosed به دو دسته تقسیم می‌شوند که در ادامه به بیان آنها می‌پردازیم.

در صورتی‌که هیچگونه فالتی رخ نداده ولی مدار فرمان از کار افتاده است.، لازم است. که منبع تغذیه‌ی فیوز مدار فرمان را بررسی کنید که دچار آسیب‌دیدگی یا سوختگی نشده باشد همچنین ضروری‌ست که مواردی مانند شستی است.اپ و است.ارت، است.اپ قارچی، سلکتورها، تیغه‌های کمکی کنتاکتورها و تغذیه‌ی صحیح کنتاکتورها نیز بررسی شوند.

بایستی بررسی کنید که فالت رخ نداده باشد. معمولاً بروز حالت فالت در اثر اضافه جریان، جابجایی فازها و یا حتی دو فاز شدن اتفاق می‌افتد سپس سایر تجهیزات اندازه‌گیری را بررسی کنید. به‌طور مثال، کنترل بارها را بررسی کنید که می‌توانند از طریق CT اضافه جریان را در مدار تشخیص داده و مدار هم با رفتن به حالت فالت باعث قطع شدن جریان می‌شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بهارستان