تجهیزات روشنایی در پیشوا ( فروش, مشاوره و اجرا )

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نماینده‌های مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیری‌های محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.


صنایع روشنایی برتر داخلی ساختمان، علاوه بر تأثیر بر رفاه فیزیکی و عاطفی ساکنان ساختمان، می تواند روشنایی کامل یک فضای داخلی را ایجاد کند. ضمن آنکه با بهره مندی از مصرف پایین انرژی، می تواند در هزینه های آن ها نیز صرفه جویی های لازم را فراهم نماید.

شرکت مهندسی آلتون رای فعالیت خود را با هدف پاسخ گویی به تقاضای بازار در عرصه صنایع روشنایی برتر در منطقه و در سطح جهان، از سال آغاز نموده و توانسته است. با بهره مندی از بخش تحقیق و توسعه خود، محصولات و تجهیزات روشنایی را تا سطح ممتاز، ارتقاء دهد.

ضمن آنکه بهترین شرکت های روشنایی در ایران ، در عین حال افزایش کیفیت روشنایی، کاهش اثرات زیست محیطی و ارتقای سلامت و بهره وری کار را نیز در نظر داشته و صنایع روشنایی ضد انفجار را نیز برای محیط های در معرض خطر، در دستور کار خود دارند. شما می توانید برای بهره مندی از صنایع روشنایی، خدمات بهترین شرکت های تولید کننده و یا تامین کننده تجهیزات روشنایی را در نظر داشته باشید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پیشوا