جت پرینتر صنعتی در غرب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial jet printer-1
Industrial jet printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



.بوستان افرا (پارک پله) (واقع در خیابان مهستان) .بوستان کودک (واقع در تقاطع بلوار ایران زمین و بلوار خوردین) .بوستان فروردین (واقع در خیابان سیمای ایران) .بوستان ایران زمین (واقع در میدان صنعت بلوار ایران زمین) ۵.بوستان زرافشان (واقع در بلوار فرحزادی) .بوستان مادر (واقع در جنوب شرقی میدان صنعت) .بوستان سدروس (واقع در بلوار ایران زمین) ۸.بوستان سیمای ایران (واقع در فاز ۵ شهرک غرب خیابان سیمای یران) .بوستان سپهر (واقع در بلوار دادمان خیابان درختی) . و بوستان خوارزم (واقع در خیابان خوارزم) از جمله بوستان های واقع در این محله هستند.

یکی از منطقه هایی که با هدف ایجاد مسکن سازمانی در تهران راه اندازی شد. پس از انقلاب اسلامی به منظور اسکان کارمندان نیروی انتظامی و کمیته محله جدیدی که رو به رشد بود انتخاب گردید و ساخت و ساز در آن آغاز شد. این محله که امرزه در کنار اتوبان آزادگان قرار دارد به عنوان یکی از مناطق کلیدی غرب تهران به حساب می آید. این محله که در راستای اتوبان شهید لشکری قرار دارد امروزه نسبت به بیست سال پیش بسیار رونق یافته و بیشتر خانواده ای نظامیان را در خود جای داده است..

از جدید ترین سازه های شهر تهران که در محله های غرب تهران قرار داشته و با وجود اینکه هنوز ساخت آن به اتمام نرسیده اما شهرتی جهانی پیدا کرده، ایران مال می باشد. در واقع نام ایران مال در خاورمیانه می درخشد و در کوتاه ترین زمان نگاه تمامی جهانیان را به خود اختصاص داد. ایران مال با داشتن مساحتی بسیار زیاد، به عنوان بزرگ ترین مجتمع تجاری خاورمیانه شناخته می شود و در درون آن، تعداد بسیار زیادی از امکانات، موزه ها، جاذبه های گردشگری، امکانات تفریحی، امکانات رفاهی، مراکز خرید و همچنین سینما ها و مجموعه های ورزشی وجود دارد. 


سیستم عملکرد جت پرینترهای صنعتی به نحوی است. که با نصب ثابت بر روی خط تولید، با تکنولوژی پیشرفته موقعیت محصولات را شناسایی نموده و بر اساس برنامه داده شده به دستگاه ، جوهر با فشار و سرعت بالا و بر اساس طرح داده شده بر روی محصول می‌پاشد و از این پاشش رنگ بر روی محصول یا بسته بندی طرحی که معمولا مشخصات محصول و یا قیمت محصول و یا تاریخ محصول می باشد بر روی محصول و یا بسته بندی آن شکل گرفته و به سرعت خشک و پایدار میشود.

در گذشته مدل های قدیمی این دستگاه فقط می توانستند بر روی بخش های صاف محصولات چاپ خود را انجام دهند. با پیشرفت تکنولوژی و تولید دهانه های پرینت قابل انعطاف این مشکل برطرف شده و دستگاه جت پرینت می تواند بر روی سطوحی که دارای قوس و فراز و نشیب هستند نیز به راحتی چاپ خود را انجام دهد.

برای انجام این کار باید یک رویه مشخص را در پیش بگیرید. در ابتدا موارد را که می خواهید در جت پرینتر صنعتی وجود داشته باشید را جمع آوری کنید و تمامی این موارد را ثبت نمایید. برای این کار باید کسب و کار خود را به خوبی بررسی کنید و بعد مواردی را که می خواهید یک دستگاه در اختیار شما قرار دهد را یاداشت کنید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در غرب تهران