خازن در بهارستان ( فروش, مشاوره و اجرا )

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:


این خازن ها جهت اصلاح ضریب قدرت و فیلتر هارمونیک ها در شبکه برق فشار متوسط مورد است.فاده قرار می گیرند و از تکنولوژی All-Film که فویل آغشته به پلی پروپلین است. است.فاده می کنند که غیر سمی و سازگار با محیط زیست می باشد.الکترود این خازن ها فویل آلومینیوم می باشد که این ساختار سبب حداقل تلفات خازن است..لازم به ذکر است. که خازن های سه فاز اتصال ستاره و خازن های تک فاز اتصال مستقیم دارند همچنین همگی خازن ها مجهز به مقاومت دشارژ داخلی می باشند.همچنین این خازن ها در ولتاژ و ظرفیت مورد نیاز قابل سفارش می باشند.

 اشنایدر از انواع شرکت‌های سازنده خازن با محصول خازن صنعتی اشنایدر الکتریک برای جبران توان راکتیو در بارهای سلفی، کاهش مولفۀ پس فاز جریان مدار، تنظیم ولتاژ و کاهش تلفات سیستم به دلیل کاهش جریان تصحیح کننده ضریب قدرت است.فاده می‌شود. برخی از مشخصات بارز این برند از خازن‌های صنعتی به شرح زیر است.:

خازن‌های موتوری تولید شده  شرکت ZEZ Silko  با است.فاده از تکنولوژی روز و منطبق با است.اندارد بین‌المللی  EN تولید می‌شود.سیستم دی الکتریک این خازن ها از نوع MKP و خود ترمیم (self healing) می باشد.این خازن ها به عنوان خازن موتور راه انداز  و خازن موتور کار برای موتور های تک فاز و سه فاز القایی (آسنکرون) جریان متناوب طراحی و ساخته شده اند.بدنه این خازن ها از جنس آلومینیوم و یا پلاستیک می باشد.همچنین نوع ترمینال این خازن ها با توجه به نیاز قابل سفارش است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بهارستان