درایو و اینورتر در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تله اسکی‌های چرخشی در واقع شکل حرفه‌ای‌تری از تله سیژها هستند و به همین دلیل،‌ هرکسی نمی‌تواند از آن‌ها است.فاده کند. این تله‌اسکی‌ها در مبدأ و مقصد، ایستگاه را دور می‌زنند و توقف ندارند. برای سوار شدن، باید سرعت عمل و تعادل خوبی داشته باشید تا در زمان مناسب بتوانید روی صندلی قرار بگیرید.

شاید فکر کنید پیست اسکی دیزین جز اسکی‌کردن و برف‌بازی و تله‌های مختلف تفریح دیگری ندارد، اما درواقع پیست‌های اسکی یکی از قطب‌های گردشگری کشورهایی هستند که از این نعمت قله‌های برفی محروم نیستند. در این‌جا برخی از جذاب‌ترین تفریحات غیر برفی پیست اسکی دیزین را با شما به اشتراک گذاشتیم.

نوع ساخت‌و‌ساز این شله‌ها یا کلبه‌های پیست دیزین به گونه‌ای بوده که راه دسترسی اتومبیل به آن کاملا وجود دارد. البته این کلبه‌ها به خاطر تعداد زیاد مسافران به دیزین در روزهای آخر هفته، کمتر از روز رزرو داده نمی‌شوند. اجاره این کلبه‌ها از شبی میلیون تومان شروع می‌شود.


در درایو علاوه بر راه اندازی نرم ، توقف هم می شود به صورت آهسته انجام گیرد. درایوها میتوانند موتور را بطور نرم و کاملا کنترل شده روشن و خاموش کنند. زمان خاموش و روشن را می شود با دقت تنظیم کرد.برای چپ گرد یا راست گرد ترمینال جداگانه وجود دارد که کار ما را آسان تر می کند.

در این مقاله قصد داریم مطالب جدید و تخصصی یا بهتر بگویم صفر تا صد، اینورترهای برند GD اینوت و کاربردها و توانایی‌هایی که دارد و توانسته جایگاه بسیار مناسبی در صنعت کسب کند را بررسی کنیم. همچنین موارد مهمی درباره نحوه سیم بندی کلید، شستی و پتانسیومتر و غیره را در این مقاله توضیح داده‌ایم.

همانطور که از نام این مد کنترلی (Sensor less) مشخص است. در این روش هیچ سنسور خارجی و یا انکودری بر روی شفت موتور نصب نیست و مستقیما فیدبکی از دور موتور نداریم. درون اینورتر ترانس های اندازه گیری جریان (CT) وجود دارد و فیدبک جریانی موتور به این روش خوانده می شود. بنابراین اینورتر با توجه به بلوگ دیاگرام های موجود در سیستم خود و فیدبک جریانی گشتاور و شار مورد نیاز موتور را حدس زده و تامین می کند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین