عایق های برق در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Electrical insulators-1
Electrical insulators-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیست اسکی دیزین از بهترین پیست های اسکی ایران با پیست مجهز در است.ان البرز می باشد که دارای سه دستگاه تله سیژ برای منتقل کردن اسکی بازان به قلل مختلف دیزین دارد، همچنین چهار دستگاه تله کابین، تعداد زیادی کافه رستوران، فروشگاه های اجاره تجهیزات اسکی و مربیان مجرب در این مجموعه فعالیت می کنند، وقتی به نقشه پیست اسکی دیزین نگاه می کنید متوجه می شوید برای رسیدن به این مکان از شمال لواسان و فشم مسیری صعب العبور وجود دارد که در خیلی از روزهای سال دچار یخبندان است.، جاده کرج &#; چالوس مسیر ایده آل بازدید از اینجاست.

تله اسکی «ویلا» در شمال غرب دفتر مدیریت پیست اسکی دیزین، متر طول دارد. تله اسکی «دوبل مایر یک» از رستوران شاله تا شمال غرب پیست به طول متر کشیده شده است.. تله اسکی «دوبل مایر دو»، در شمال رستوران «اف بیست» به طول متر قرار دارد. تله اسکی «مسابقه» نیز به طول ۵ متر در شمال رستوران شاله قرار دارد. تله اسکی «مبتدی» به طول متر در شمال شرق رستوران شاله کشیده شده است..

در اسکی، بالا رفتن از سراشیبی بسیار خسته‌کننده است.؛ به همین دلیل بالابرهایی همچون تله اسکی بشقابی طراحی شده‌اند. بالابر‌های بشقابی اسکی‌بازان را به بالای پیست می‌کشانند. این تله اسکی دارای میله‌هایی است. که قسمت پایین آن‌ها سطوحی بشقابی شکل دارند و افراد به‌صورت تک نفره بر آن‌ها سوار می‌شوند. برای است.فاده از این بالابر باید اسکی به پا داشته باشید.


محفظه تجهیزات کلاس II انواع مختلف دارد. الف) محفظه عایقی:  محفظه عایقی می تواند قسمتی از عایق بندی تکمیلی یا قسمتی از عایق بندی تقویت شده باشد یا عایق بندی تکمیلی کامل یا عایق بندی تقویت شده کامل باشد. محفظه عایقی قادر به تحمل آن تنش های مکانیکی، الکتریکی و حرارتی است. که در طی بهره برداری می تواند پیش آید. ب) محفظه فلزی: در داخل محفظه فلزی عایق بندی مضاعف قرار دارد. اگر در قسمتی کاربرد عایق بندی مضاعف امکان پذیر نباشد، عایق بندی تقویت شده به کار گرفته می شود. ج) محفظه عایقی – فلزی: این محفظه تلفیقی از محفظه عایقی و محفظه فلزی است.. در محفظه عایق پیچ عایقی به کار برده نمی شود چون در صورت عوض کردن آن با پیچ فلزی حفاظت تامین شده توسط محفظه می تواند خدشه دار شود. اگر بتوان در یا درپوش محفظه را با دست باز کرد، قسمت های برقدار در پشت مانع عایقی قرار داده می شود تا از تماس ناخواسته با آنها جلوگیری شود. قطعات و قسمت های برقدار که در داخل محفظه قرار دارند به سیم حفاظتی وصل نمی شوند ولی اگر ضرورتاً برای تغذیه و حفاظت تجهیزات دیگر، سیم حفاظتی همراه سیم های برق از داخل محفظه عبور داده شود، این سیم ها و ترمینال های مربوطه همانند یک قسمت برقدار عایق بندی می شوند.

امروزه انواع عایق الکتریکی که درصنعت به کار برده می شوند رو به افزایش و پیشرفت می باشد. لذا آشنایی با خواص و مشخصات عایق های جامد، مایع و گاز و آشنایی با تست های اعمالی بر روی عایق های الکتریکی و همچنین تجهیزات مورد نیاز برای انجام این تست ها ، از ضروریات می باشد. در این نرم افزار مطالب مفیدی در کلیپ های آموزشی راجع به عایق های الکتریکی ارائه می شود.

مواد عایق را از لحاظ شکل ظاهری می‏توان به سه دسته عایق‌های جامد، مایع و گاز تقسیم کرد. از عایق‌های جامد می‌توان میکا، فیبر است.خوانی، PVC یا پلی وینیل کلراید و XLPE یا پلی اتیلن کراس لینک را نام برد. PVC که در صنعت به آن پروتودور نیز گفته می‌شود، در ساختمان عایق هادی‏ها و کابل‏های فشار ضعیف و XLPE نیز در ساختمان عایق کابلهای فشار قوی مورد است.فاده قرار می‏گیرند. روغن در



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین