درایو و اینورتر در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.


ما در شرکت پرشیا سرو با توجه به نیاز رو افزون صنعت کشور برای کنترل خطوط تولید و راه اندازی اتوماسیون صنعتی در کارخانه ها اقدام به فروش درایو صنعتی در مدمدل ها و برندهای مختلف کرده ایم. ما آماده دادن هرگونه مشاوره فروش درایو صنعتی به شما مشتریان گرامی متناسب با هر کاربری می باشیم.

در این نوع از اینورترها در مواقعی که ارتباط با شبکه برق برای ما مهم است. و امکان جدا شدن از شبکه امکان پذیر نباشد و یا هنگامی که کاهش میزان هزینه برق مصرفی و است.فاده از انرژی خورشیدی مد نظر باشد، است.فاده از اینورتر های متصل به شبکه راه حل منطقی به نظر می رسد. در چنین حالتی میزان برق مصرفی شما  به هر میزانی که سیستم خورشیدی برق تولید نماید، کاهش یافته و موجب کاهش هزینه ها می گردد. بنابراین قیمت این نوع اینورتر که توان ورودی یکنواختی نداشته و جهت ایجاد برق DC به برق AC نیاز به الگوی خاصی دارد و در مقایسه با کنترل کننده های دور موتور معمولی بالاتر است..

پیشنهاد فنی بنا به درخواست مشتری جهت بررسی های فنی ارسال خواهد گردید که می تواند شامل مشخصات فنی اینورتر، ابعاد اینورتر، کاتالوگ اینورتر و کلیه مشخصات اینورتر که مورد نیاز مشتری است.، می باشد. همچنان می توانید با رجوع به صفحه الکتروموتور مدنظر در سایت فامکو به برخی از مشخصات و ابعاد اینورتر دسترسی پیدا کنید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری