عایق های برق در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Electrical insulators-1
Electrical insulators-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.

در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،


تست هایی وجود دارد که با است.فاده از آن ها می توانیم صحت عملکرد عایق ها را بررسی کنیم. این تست ها معمولا به صورت دوره ای بر روی عایق ها انجام می شوند. مشخصه ای به نام IP در بروشورها و کاتالوگ های دستگاه های تست عایق وجود دارد که بیانگر اطلاعاتی ضروری برای اپراتور می باشد. از روی IP  می توانیم تشخیص دهیم که آیا دستگاه تست برای شرایط محیطی و نوع کاربرد مورد نظر مناسب است. یا خیر.

تست HiPot و یا تست فشارقوی، در واقع یك روش اندازه‌گیری نیست بلكه پروسه‌ای است. كه مقاوم بودن عایق در برابر ولتاژ بالا را مشخص می کند. دستگاه تست Hipot جهت اعمال ولتاژ بالا به یك عایق و اندازه‌گیری میزان جریان عبوری از آن ساخته شده است..

امروزه انواع عایق الکتریکی که درصنعت به کار برده می شوند رو به افزایش و پیشرفت می باشد. لذا آشنایی با خواص و مشخصات عایق های جامد، مایع و گاز و آشنایی با تست های اعمالی بر روی عایق های الکتریکی و همچنین تجهیزات مورد نیاز برای انجام این تست ها ، از ضروریات می باشد. در این نرم افزار مطالب مفیدی در کلیپ های آموزشی راجع به عایق های الکتریکی ارائه می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری