دژنکتور در شهر سنگ تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

circuit breaker-1
circuit breaker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 

گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.

در بازار سنگ شمس آباد می توان کیلومترها زیبایی طبیعی برآمده از دل کوه ها و اعماق ناشناخته زمین را، یک جا از نظر گذراند، بی آنکه زمانی به بیهودگی سپری شده باشد؛ چرا که با حضور در این بازار بزرگ سنگ، علاوه بر لذت تلفیق صنعت انسانی و هنر طبیعی، بدون شک، سنگ مورد نظر خود را نیز خواهید یافت.


قوس به وجود آمده در محفظه قطع کلید تنها هنگامی از بین می رود که فاصله کنتاکت های ثابت و متحرک به قدری از هم زیاد باشد که این فاصله از محدوده لازم برای تشکیل قوس بزرگتر باشد. به این صورت که با فاصله گرفتن تدریجی کنتاکت های متحرک و ثابت از یکدیگر، توانایی برد قوس بیشتر شده ولی همزمان از شدت و قدرت آن کاسته می شود. ادامه این حرکت و فاصله گرفتن بیشتر کنتاکت های متحرک، باعث افت شدید ولتاژ در فاصله مابین کنتاکت ها شده؛ به طوری که در این ولتاژ دیگر امکان برقراری قوس وجود ندارد و به این صورت قوس الکتریکی خاموش می شود. هرچه زمان برقراری قوس کمتر باشد، جریان توسط کلید زودتر قطع می شود.

فنرهای موجود در دژنکتور موجب تسریع در عمل قطع شده و برای حذف جرقه ها نیز از روغن یا گاز SF و یا خلأ در آن است.فاده می کنند و چون دژنکتورهای روغنی به نسبت سایر دژنکتورها نیازمند تعمیر و نگهداری بیشتری است. و هم چنین در صورت اتصالی احتمال انفجار در داخل آنها وجود دارد، امروزه کمتر از دو مدل دیگر است.فاده می شوند.

دژنکتورها غالبا از مکانیزم شارژ فنری (Spring Mechanism/Spring Charge Mechanism) انرژی لازم برای عمل قطع و وصل را دریافت می کنند. یعنی انرژی مورد نیاز برای قطع و وصل کلید، انرژی ذخیره شده در فنرها می باشد. این مکانیزم به طور همزمان تمام سه یا چهار ترمینال قطع کننده مدار را باز یا بسته می کند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر سنگ تهران