دژنکتور در شهرک صنعتی پیشوا ( فروش, مشاوره و اجرا )

circuit breaker-1
circuit breaker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


عملکرد دژنکتور مانند کلید مینیاتوری (MCB = Miniator Circuit Breaker) است.، یعنی برای تشخیص اضافه جریان از عملکرد بیمتال و برای تشخیص اتصال کوتاه نیز از عملکرد رله ای است.فاده می کند. با این تفاوت که مینیاتوری در رنج جریانی پایین و دژنکتور در رنج جریان بالا یا همان قدرتی به کار می رود.

در تاسیساتی که هم دژنکتور داریم و هم سکسیونر، نمی توان سکسیونر را به عنوان کلید قطع زیر بار به کار برد و هربار بخواهیم آن را از مدار خارج کنیم، ابتدا باید برق اصلی و یا همان بار مدار توسط دژنکتور قطع شده باشد. در موقع نصب این دو به شبکه نیز، عکس همین موضوع صادق است. و ابتدا باید سکسیونر نصب شود و سپس دژنکتور. این توالی برای قطع و وصل آنها به شبکه باید حتما رعایت شود تا ایجاد مشکل نکنند. چون موقع قطع کلید، کنتاکت متحرک از کنتاکت ثابت جدا می شود و کلید قطع می شود و چون در ساختمان سکسیونرها برعکس دژنکتورها هیچ گونه وسیله قطع جرقه در نظر گرفته نشده است.؛ از این رو، موقع قطع، نباید از کنتاکت های آن جریانی عبور کند. در صورتی که اگر سکسیونر در زیر بار (یعنی موقعی که از آن جریان می گذرد) باز شود، جرقه ایجاد شده در موقع قطع کلید، فضایی برای خاموش شدن ندارد و ممکن است. باعث ذوب شدن کلید و صدمه به اپراتور شود. 

در پست های فشار قوی، برای ورود یا خروج صحیح تجهیزات در مدار و دسترسی پرسنل تعمیر و نگهداری به تجهیزات، به اینترلاک های مناسب، نیاز می باشد. اینترلاک، عملیاتی متناسب با عملکرد مدار و کلیدزنی در سیستم است. و مجموعه ای از کلیدزنی های مناسب را انتخاب می نماید. این نوع اینترلاک از کلیدزنی غیر مجاز در پست جلوگیری به عمل آورده و ایمنی پرسنل برای دسترسی به پست، تضمین می گردد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی پیشوا