سافت استارتر در پیشوا ( فروش, مشاوره و اجرا )

Soft starter-1
Soft starter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نماینده‌های مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیری‌های محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..


سافت است.ارتر دستگاهی است. که باعث افزایش طول عمر الکتروموتورها می‌شود. سافت است.ارتر با کاهش ولتاژ و زیاد کردن آن به صورت تدریجی باعث روشن شدن و راه‌اندازی الکتروموتور می‌شود. با این وجود در صورتی که در دستگاهی از الکتروموتور است.فاده شود، امکان کنترل آن دستگاه بعد از راه‌اندازی وجود ندارد. بنابراین با است.فاده از سافت است.ارتر نمی‌توان بعد از راه اندازی موتورها را کنترل کرد و تغییری در سرعت آن ایجاد کرد.

سافت است.ارتر را می توان با سیم کشی مستقیم شاسی های است.ارت/استپ کنترل کرد یا می توان آن را از طریق اترنت کنترل کرد. هر دو روش کنترلی مزایا و معایب خود را دارند. در روش اتصال مستقیم سیگنال های است.ارت/استپ نیازی به PLC ندارند در نتیجه روش ارزان تری خواهد بود. با است.فاده از روش کنترلی شبکه اترنت، PLC مورد نیاز است.. این به شما امکان داشتن فیدبک را می دهد، که قابلیت کنترل و مانیتورینگ قابل تنظیم را ارائه می دهد.

درایو فرکانس متغیر یا VFD و سافت است.ارت هر دو دو نوع مختلف راه اندازی موتور هستند. از آن جا که هر دو از اجزای نیمه هادی برای عملکرد است.فاده می کنند، بیشتر اوقات آن ها را با یکدیگر اشتباه می گیرند. از هر دو آن ها می توان برای است.ارت و است.پ ایمن موتور القایی است.فاده کرد. به غیر از این، آن ها بر اساس ویژگی های مختلف متمایز شده اند. برخی از این ویژگی ها نسبت به دیگری برتری دارند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پیشوا