سیم پیچی در ناحیه صنعتی بیجین ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Winding-1
Winding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


افرادی که در این حرفه دانش و مهارت دارند می توانند به صورت مستقل در مغازه شخصی و یا است.خدام در شرکت های مختلف مشغول به کار شوند. امکان پیشرفت در این شغل با توجه به پیشرفت تکنولوژی بسیار بالا بوده و آینده ای روشن برای آن پیش بینی می شود.

این مدرک ها بین المللی بوده و می توان با آن در داخل و خارج از کشور شروع به کار نمود. این آموزشگاه ها علاوه بر دوره های تئوری به آموزش عملی نیز می پردازند و افراد می توانند در کارگاه هایی که در این آموزشگاه ها وجود دارد به صورت عملی نیز با اجزای مختلف موتور و نحوه سیم پیچی آن آشنا گردند.

تمامی موتورها و ژنراتورهای تک فاز و سه فاز برای این که به درستی کار کنند نیاز به سیم پیچی دارند. این سیم پیچی در هسته روتور یا است.اتور ماشین های الکتریکی انجام می گیرد که باعث تولید میدان مغناطیسی و در نتیجه طی فرایندی الکتریکی باعث چرخش روتور ماشین های الکتریکی می گردد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی بیجین ری