منبع تغذیه در بهارستان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.


منبع تغذیه صنعتی با است.فاده از تکنولوژی سوئچینگ با سوئچ های فرکانس بالا نیاز به ترانس های حجیم را کاهش دادند. در تغذیه های آمپر بالا برای جلوگیری از حرارت بالا، از بدنه توری و فن و در خروجی به جای یک ترمینال مثبت و منفی است.فاده می شود. در مدل فن دار، تخیله حرارتی مناسبتر است. فن از نوع اولتراسایلنت می باشد یعنی صدای فوق العاده کمی تولید می کند. این فن ها بر اساس جریان کشی سرعت عمل خود را تنظیم می کنند و با افزایش جریان، سرعت بالاتر می رود.

منبع تغذیه سوئیچینگ را می‌توان از دو جهت تقسیم بندی کرد؛ اول از نظر تأمین ولتاژ که می‌تواند ولتاژ ورودی AC یا DC باشد به این صورت که  برخی از شناخته شده ترین دستگاه ها از AC به DC تبدیل می‌شوند. اما شما همچنین گزینه منبع تغذیه DC به DC را دارید و دوم از نظر اتصال و عدم اتصال منبع به سیستم. پاور سوئیچینگ ها در انواع مجزا و کامپکت (compact) موجودند. در نوع  compact كافيست به منبع تغذيه يك ولتاژ بيروني بدهيم تا منبع تغذيه فعال شود و هيچ گونه سيم كشي يا اتصال از منبع تغذيه به نقاط ديگر نيست.

مدار منبع تغذیه در دستگاه های مختلف الکتریکی و الکترونیکی است.فاده می شود. مدارهای منبع تغذیه بر اساس قدرتی که برای تأمین مدارها یا دستگاه ها است.فاده می کنند به انواع مختلفی طبقه بندی می شوند. به عنوان مثال، مدارهای مبتنی بر میکروکنترلرها عموماً مدارهای منبع تغذیه تنظیم شده با ولتاژ ۵V DC (RPS) هستند که می توانند با است.فاده از روش های مختلف برای تغییر قدرت از V AC به ۵V DC طراحی شوند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بهارستان