کابل کشی در تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Cabling-1
Cabling-2



معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، مسئولیت سرپرستی و برنامه‌ریزی امور مربوط به برنامه‌های جامع و کلی شهرداری تهران را بر عهده دارد. همین‌طور مدیریت منابع انسانی اعم از امور است.خدامی منابع انسانی، ارزیابی عملکرد، آموزش و نگه‌داشت منابع انسانی از دیگر وظایف این نهاد است..

پس از رضاشاه فرایند دموکراتیزاسیون داری شهرها دوباره مورد توجه نیروهای مشارکت طلب سیاست ایران قرار می‌گیرد و تلاش می‌شود شهر در چارچوب مردم سالارانه در معنای پارلمانتاریستی آن و نزدیک الگوهای غربی اداره شود ماه عسل چنین ایده‌هایی به تصویب قائم مقامی وزارت کشور در غیبت انجمن شهر در سال ۵ و تصویب لایحه قانونی تشکیل شهرداری و انجمن شهر در سال ۸ منجر شد.

پس از انقلاب ۵، طرح جامع تهران تنها برای ۸ سال به‌طور مستقیم مبنای کنترل و هدایت توسعهٔ پایتخت ایران بود و در دهه‌های گذشته، تغییرات کالبدی و توسعهٔ کلان‌شهر تهران بیشتر بر مبنای مجموعه‌ای از ضوابط و بخشنامه‌ها صورت گرفته‌است.


همانطور که از نامش پیداست در این روش پروسه کابل کشی از روی دیوار انجام می‌گیرد. این روش بیشتر در داخل اماکن سر پوشیده ، کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و غیره بکار می‌رود. در کابل کشی روکار ابتدا مسیر عبور کابل را از قبل مشخص می‌کنند بعد به وسیله داکت یا بست‌های فلزی کابل را از مسیر مشخص عبور می‌دهند.

سیم ها و کابل ها (هادی ها) توسط مواد مختلف عایق بندی و محافظت می شوند که هرکدام دارای خصوصیات خاص خود هستند. نوع متریال مورد است.فاده توسط طراح تعیین می شود و محیطی را که انتظار می رود یک صفحه کنترل یا تاسیسات در آن کار کند و همچنین است.فاده از سیمهای جداگانه در صفحه ، در نظر خواهد گرفت. به عنوان بخشی از عملکرد عایق ، ممکن است. یک ماده بدون مقاومت در برابرآنها مقاومت کند: شدت جریان یا دما ؛ یک محیط خورنده یا کاملاً خشن.؛ ولتاژ بالاتر از بقیه مدار. به دلیل این خصوصیات و کاربردهای مختلف ، ضروری است. مشخصات سیم کشی را برای نوع صحیح است.فاده بررسی کنید.

این کانال‌ها همانطور که از نامشان پیداست از بتن ساخته شده‌اند. در این روش از کانال‌هایی به عمق تا متر که در کف و طرفین آنها سیمان بکار می رود کابل‌های برق را قرار می‌دهند. در صورتی که تعداد کابل‌ها زیاد باشد کانال ساخته شده را طبقه بندی می‌کنند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در تهران