کلید ولتاژ بالا در شهر قدس ( فروش, مشاوره و اجرا )

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اولین حمام محل واقع در خیابان روبروی کوچه میثم بوده که چون از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده مالکین با کمک و همیاری مالی جهانشاه خان که یکی از سران بزرگ خمسه در آن زمان و از مخالفان رضاشاه بود و پس از شکست از ایشان به قلعه حسن خان آمده بود سرمایه ساخت حمام جدیدی بنام «خزینه در» روبروی مسجدجامع داخل کوچه احداث که این حمام به سال تا ۵ ه‍.ش برمی گردد و معمار آن شخصی بنام است.اد کریم بوده‌است.

اکثر فضای سبز قدس خشک شده و تبدیل به خانه و مراکز صنعتی شده، اما همچنان می‌شود نمونه‌هایی از باغات قدیمی را در آن دید. غیر باغات معروف که در بالا به آن اشاره شد می‌توان به بوستان‌ها هم اشاره کرد. مسئولیت نگهداری از فضای سبز و بوستان‌های شهرقدس بر عهده سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری قدس می‌باشد.

سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.


کلیدهای بدنه تزریقی، کلیدهایی با جریان نامی بالاتر از نوع هوایی می باشند. نوع دیگر این کلیدها، کلیدهای محافظ موتور میباشد. این کلیدها برای حفاظت از موتور بسیار کاربرد دارند و معمولا تا آمپر ساخته میشوند و برای موتورهای تا کیلو وات مناسب هستند. کلید های محافظ جان، نوع دیگری از انواع کلیدهای اتوماتیک میباشند. این کلیدها همانطور که از نامشان معلوم است. برای حفاظت از جان افراد در مقابل خطر برق گرفتگی و جلوگیری از خطرات جریان نشتی از این نوع کلیدها است.فاده میشود.

کلید مینیاتوری یا بریکر میناتوری از انواع کلید برق به اختصار mcb مخفف عبارت انگلیسی عبارت (miniature circuit breaker) می‌باشد و در بازار سنتی فیوز مینایتوری هم گفته می‌شود که البته این عبارت از لحاظ علمی غلط است. زیرا فیوز یک بار مصرف است. اما کلید مینیاتوری را می‌توان بیش از یک بار قطع و وصل کرد.

قیمت کلیدهای اتوماتیک متغیر میباشد. ولی خرید و فروش اینترنتی این کلیدها با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در فروشگاه اینترنتی تهران برق ، کلیه محصولات در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان خواهد رسید. قیمت کلیدهای اتوماتیک کمپکت آمپر تا آمپر، از یک میلیون تا چهار میلیون متغیر میباشد. کلید اتوماتیک هیوندای یکی از محصولات پرکاربرد نام آشنای کره جنوبی، در میان مهندسان و برق کاران ایرانی زبانزد است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر قدس