آب مقطر در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Distilled water-1
Distilled water-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از نظر ویژگی‌های آب و هوایی و اقلیمی، این شهرستان دارای زمستان سرد و تابستان معتدل و خنک می‌باشد. متوسط بارندگی سالانه سال ۸ در این میلی‌متر بوده و حداکثر بارندگی ساعته / و تعداد روزهای یخبندان روز می‌باشد.

این منطقه با مساحت هزار هکتار در شرق شهرستان فیروزکوه قرار گرفته‌است، و در آن انواع حیات وحش از جمله پستانداران، پرندگان و خزندگان می‌توان دید. پوشش گیاهی عمده آن شامل گونه‌های گیاهی ارس، پسته وحشی، بادام وحشی، بید، گردو، زرشک، باریجه، آویشن، شقایق، کاکوتی، گلپر کلاه میر حسن، آتریپلکس، زنبق وحشی و انواع گندمیان است.. گونه‌های غالب جانوری این زیستگاه عبارتند از:

تنگه میشینه مرگ یکی از جاهایی است. که هنگام صعود به قله میشینه مرگ از آن عبور خواهید کرد. در این تنگه باید راه خود را در داخل رودخانه ادامه دهید. طبیعت این ناحیه از روستا، پوشش گیاهی بسیار متنوعی دارد و به دلیل کوهستانی بودن منطقه، آب و هوای آن خنک و معتدل است.. بعد از به پایان رسیدن تنگه به


آب دیونیزه آب انتخابی در بسیاری از محیط های تولیدی و کارخانه ای است.، زیرا این صنایع می خواهند از تجمع نمک در ماشین آلات جلوگیری کنند . ثانیاً، در یک محیط صنعتی، می توان از آب دیونیزه برای روانکاری و خنک کردن ماشین آلات است.فاده کرد.

آب مقطر (HO) حلال مهمی است. که در صنعت، داروسازی و آزمایشگاه های مختلف کاربرد زیادی دارد. آب معمولی حاوی نمک های محلول است. که هنگام عبور از محیط های آهکی و محیط های دیگر مقداری از کربنات ها را در خود حل می کند. این کربنات ها همراه با یون های کلسیم، منیزیم، یون های فلزی و غیره سختی موقت یا دائم ایجاد می کنند.

الیزابت بارنز، یک متخصص تغذیه غیر رژیمی در کارولینای شمالی می گوید: «آب مقطر با آب لوله کشی متفاوت است.. آب مقطر برای حذف [آلودگی ها] و مواد معدنی مانند سدیم، منیزیم و کلسیم تصفیه می شود. این کار از طریق فرآیندی به نام تقطیر با بخار انجام می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه