رنگ صنعتی در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از طرفی این منطقه به ناحیه گرم کویری گرمسار و از طرفی دیگر به ناحیه سرد البرز جنوبی می‌رسد. در این ناحیه، جانوران وحشی و اهلی بسیاری مانند قوچ، میش، کل، بز، کبک، پلنگ و انواع پرندگان شکاری زندگی می‌کنند که برای ادامه حیات خود به حفاظت جدی نیاز دارند.

همین ویژگی باعث بارش سالیانه بسیار زیاد در این منطقه شده و زمین‌های آن را بسیار حاصلخیز می‌کند. به این روستا که بروید، در هر گوشه و کنار آن، باغ‌ها و مزارع سرسبزی می‌بینید که زندگی و نشاط  در آن‌ها جریان دارد. اگر اهل کوهنوردی هستید، می‌توانید به این روستا بروید و در یکی از کوه‌های انار، گوران، یورد، شریف و یا بزکوه ماجراجویی خود را آغاز کنید.

برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.


یکی دیگر از رنگ های صنعتی رنگ است.اتیک می‌باشد. این رنگ از ترکیب موادی همچون پودر رزین اپوکسی، پیگمنت و چند ماده دیگر بدست می‌آید. این رنگها با حذف کامل حلالها و ضایعات مواد مصرفی، خطر کمی برای محیط زیست دارند. مقاومت و دوام بالا و عمر طولانی آن موجب شده تا در برابر تغییرات جوی تغییر حالت ندهد. اگر بدنبال پوشش‌دهی بالا و ایجاد ضخامت یکنواخت در تمام سطح موردنظر هستید رنگ است.اتیک گزینه مناسبی است..

پوشش آکریلیک بر پایه رزین اکریلیک ساخته می‌شود. از این پوشش‌ها می‌توان برای زیرآیند رنگ و همچنین به عنوان لایه نهای بعد از رنگ‌آمیزی بهره برد. اکریلیک‌ها، علی‌رغم قرار گرفتن در محیط‌های باز، رنگ و ثبات خود را حفظ می‌کنند. این پوشش‌ها موارد است.فاده زیادی دارند، مثلا بسیار مناسب جهت پوشش سطوح گچی و بتنی علاوه بر فلزی هستند.

این آستری کلیه خواص عمومی رزینهای اپوکسی از قبیل چسبندگی عالی، دوام، سختی و خواص محافظتی را دارا می باشد. این محصول یکی از مهمترین آستریهای شناخته شده است. و از آنجایی که بخش عمده ای از این رنگ چودر روی می باشد، در صورت آسیب دیدن فیلم رنگ، حفاظت کاتدی ایجاد شده و از گسترش خوردگی و خرابی سطح فلز جلوگیری میکند. این آستری بسرعت خشک شده و بلافاصله آماده اعمال لایه بعدی است.. اجرای لایه بعدی بلافاصله پس از خشک شدن می بایست اعمال گردد و فاصله ای نیفتد. ضخامت پیشنهادی بعنوان آستری میکرون می باشد. درصورتی که لایه ای دیگر (ترجیحا پلی اورتان) روی آن اعمال نشود و دور از تابش نور خورشید باشد لایه اعمالی میکرون بتنهایی محافظت خوبی از سازه بعمل خواهد آورد . این آستری جهت پوشش سطوح فلزی از قبیل سازه های فلزی ، بدنه ماشین آلات ، پلها ، سازه های دریایی غیر مغروق، خطوط لوله ، مخازن، تاسیسات داخل و خارج ساختمانها ، تجهیزات پالایشگاهی ، پتروشیمی ، گاز و .. در مجاورت محیطهای خورنده است.فاده می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه