آب مقطر در ورامین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Distilled water-1
Distilled water-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای دسترسی به ورامین از تهران تنها یک راه ورودی وجود دارد. این میسر برای ماشین‌های سبک و سنگین مورد است.فاده قرار می‌گیرد. راه دیگر برای رسیدن به ورامین، مسیر تهران- شریف‌آباد-پیشوا و وارمین است. که به نسبت مسیر اول طولانی‌تر می‌باشد. ورامین از طریق جاده چرمشهر به ازاده راه قم-گرمسار می‌رسد. علاوه بر مسیرهای جاده‌ای، راه‌آهن وارمین نیز فعال است.. ایستگاه راه آهن ورامین در مسیر راه‌آهن تهران مشهد قرار دارد.

در سال هجری، عمر، یکی از مأموران خود به نام نعیم بن مقرن را به ری می‌فرستد؛ در حالی که در آن زمان در ری سیاوخش خود را برای مبارزه با سپاه عرب آماده می‌کرد. در بین سپاهیان سیاوخش شخصی به نام رامی که با وی دشمنی داشته با مأمور عمر در روستای کوچک قوهه که در شمال غربی شهر ورامین واقع است. ملاقات می‌کند و مأمور عمر هم سپاهی را در اختیار وی می‌گذارد و مسلمانان ورامین را فتح کردند.

یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی و مذهبی شهرستان ورامین، مسجد جامع آن است.. این مسجد از قدیمی‌ترین مساجد قاره‌ آسیا و نمونه‌ منحصربه‌فردی از معماری اسلامی محسوب می‌شود‌. مسجد جامع ورامین در مرکز این شهر و در دوران ایلخانان به دستور سلطان محمد خدابنده ساخته شد و در دوران پسرش به پایان رسید. این مسجد با چهار ایوان و در شکل مستطیلی با در مساحت در متر بنا شد و در ساخت آن از آجر و کاشی‌های ایرانی اسلامی است.فاده‌ زیادی شده است.‌. همین‌طور گچ‌بری‌های این مسجد یکی از زیباترین نمونه‌های گچ‌بری ایرانی محسوب می‌شوند.


با وجود اینکه آب مقطر خالص ترین نوع آب است.، اما نمی توان از آن به عنوان سالم ترین آب نام برد. آب مقطر عاری از مواد معدنی است. و هر عاملی که منجر به کاهش مصرف ریز مغذی های ضروری مانند کلسیم و منیزیم شود می تواند بر سلامت شما تاثیر بدی بگذارد. مثلا محققان به ارتباط بین نوشیدن آب کم کلسیم و منیزیم با افزایش خطر شکستگی، زایمان زودرس و بیماری قلبی پی برده اند.

همیشه بحث است.فاده از آب مقطر برای مصارف خوراکی نتایج متفاوتی به دنبال داشته است.. برخی معتقد هستند که بدن انسان به املاح موجود در آب نیاز دارد و خوردن آب مقطر مانع از دریافت این مواد توسط بدن انسان می شودو در نتیجه کمبود آن آسیب زننده است..

همانطور که قبلا اشاره کردیم ، خرید آب مقطر ، بعنوان آب تصفیه شده ای است. که از طریق بخار متراکم یا بخار آب حاصل از آب ناخالص مانند آب چاه ، آب دریا ، آب لوله کشی ، برف ، نهرها یا حتی گیاهان یا سنگ مرطوب تولید می شود، انجام می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ورامین