الیاف مصنوعی در ورامین ( فروش, مشاوره و اجرا )

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سبک معماری برج علاءالدین بسیار خاص و زیبا است. و بنای اصلی بسیار مشابه گنبد کاووس می‌باشد. برج در حدود متر ارتفاع دارد و از دو قسمت اصلی (بدنه‌ای مدور با بلندای متر) و گنبدی با ارتفاع ۵ متر  که بر روی بدنه قرار می‌گیرد، به‌وجود آمده است..

یکی از روستاهای جذاب و دیدنی شهرستان ورامین، روستای خاوه است.. روستای خاوه در کیلومتری شرق بخش جواد‌آباد ورامین قرار دارد. درصورتی که در سفر به ورامین به دنبال مکان‌های سرسبز هستید، بازدید از روستای خاوه احتمالا نیاز شما را پوشش می‌دهد. طبیعت بسیار زیبا و آثار تاریخی این روستا، موجب محبوبیت بالای خاوه در بین گردشگران شده است..

یکی از مکان‌های طبیعی و بکر شهرستان ورامین، دشت ورامین است.. این دشت در ناحیه کویر مرکزی ایران و در کیلومتری جنوب‌شرقی تهران قرار دارد. دشت ورامین یکی از حاصل‌خیزترین زمین‌های کشاورزی است.ان تهران به حساب می‌آید و بسترگاه کشت بسیاری از سبزیجات و صیفی‌جات پایتخت است.. آب مورد نیاز برای کشاورزی در دشت ورامین از رودخانه‌ جاجرود (یکی از مهم‌ترین رودخانه‌های است.ان تهران) تامین می‌گردد. بازدید از دشت ورامین برای عموم آزاد است. و شما می‌توانید در روزهای آخر هفته به این دشت مراجعه کنید و از طبیعت بی‌نظیر آن لذت ببرید.


از جمله خصوصیات این الیاف می توان اشاره نمود به: همه الیاف مصنوعی بسیار شبیه به هم هستند. برای تشخیص این الیاف از هم به کارشناسان مجرب در این زمینه نیاز می باشد. این الیاف با دوام بوده و ماندگاری بالایی دارند. همچنین باید گفت این الیاف چروک پذیری بسیار کمی داشته و قابل شستشو با دست و ماشین می باشند.

ایده روش الکتروریسی بر اساس میدان الکتریکی خارجی می باشد و برای مذاب های باردار و سیالات است.فاده می گردد. این میدان خارجی سبب تولید بار الکتریکی در سطح پلیمر و نیز غلبه بر تنش سطحی می گردد. در نتیجه سبب ایجاد یک جت یا جریان سریع می شود. البته این روش تنها برای محلول های باردار پلیمری و نیز برای مذاب هایی که درگیری مولکولی کافی دارند معتبر می باشد. روش الکتروریسی سبب تولید الیاف با قطر نانومتر و نیز زیر میکرومتر می شود.

از نخ‌های ویسکوز با است.حکام میان ویسکوز معمولی و ویسکوز با است.حکام کششی بالا به مقدار جهت‌گیری مولکول‌های الیاف موقع ساخت بستگی دارد. قیمت ریون و است.ات به لحاظ اندازه رشته، فرایند ساخت و نوع پرداخت متغیر است.. در نساجی، ریون و است.ات عمدتاً به مصرف پوشاک زنانه، پرده و مبلمان و در اختلاط با پشم به مصرف فرش ماشینی و موکت می رسند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ورامین