آب مقطر در پردیس ( فروش, مشاوره و اجرا )

Distilled water-1
Distilled water-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

در رابطه با خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های شخصی‌ساز که خیلی مشکلی وجود نداره و نسبت به بودجه و هدفتون میتونین خانه‌ی موردعلاقه خودتون‌ رو بسازین. اما در مورد مسکن مهر باید بسیار دقت کنین چون کوچکترین اشتباه، کافی‌ست تا شما هم جزء افراد ناراضی در این منطقه به شمار بیاین. برای خرید مسکن مهر باید به چند نکته حتما توجه کنین. 

در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.


آب مقطر و آب دیونیزه دو نوع کاملا جدا هستند. در آزمایشگاه ها ، متخصصان تقطیر آب مقطر را به وسیله ی دستگاه های معمولی انجام میدهند و آب مقطر به وسیله شلنگی از دستگاه خارج شده و آب مقطر فاقد املاح نمکی در ظرف است.ریل جمع می شود.حال اگر نیاز به آب با درجه خلوص بالاتری باشد باید از دستگاه دیونایزر است.فاده کرد و به تهیه آب دیونیزه پرداخت. و نتیجه اینکه آب مقطر در واقع از دو بار تقطیر آب خالص بدست می آید و آب دیونیزه، آبی فوق خالص است. و نسبت عنصرهای موجود در هر نوع از این آب ها با یکدیگر کالا متفاوت است..

همان طور که اشاره شد، آب مقطر فاقد هر نوع ناخالصی و املاح است.. حال این پرسش به وجود می آید که آیا آب مقطر برای نوشیدن مناسب است.؟ در پاسخ باید به دو جنبه مثبت و منفی نوشیدن این نوع آب اشاره کرد. در ابتدا به بررسی مزیت های نوشیدن آب مقطر می پردازیم.

هدف ما این است. که همراه با جامعه علمی جهانی، مقالات تخصصی و بروز علم شیمی و مواد را در اختیار اساتید، دانشجویان، دانش آموزان و پژوهشگران عزیز کشور قرار داده و از این طریق، دسترسی سریع به منابع علمی- تخصصی را برای شما خوبان فراهم نماییم.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس