نایلون و نایلکس در پردیس ( فروش, مشاوره و اجرا )

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.


نایلون در واقع نمونه ای پلیمر ترکیبی و پلی آمید می باشد. پلی اتیلن دارای مقاومت ضربه ای و شیمیایی بالایی می باشد و انعطاف پذیری خوبی دارد. در دمای اتاق نامحلول بوده و حلالیت آن فقط از طریق گرم کردن در هیدروکربنات ها و یا هالوژن هیدروکربن ها صورت می گیرد. به راحتی اکسید نمی شود و دارای دمای ذوب نسبتا پایین می باشد.

دستگاه‌های تک طبقه نیز برای انجام این کار وجود دارد که تفاوت قیمتی کمی با نوع دو طبقه آن دارد. پیشنهاد میشود که دستگاه دو طبقه را خریداری کنید زیرا ظرفیت تولیدی بالاتری دارد و سرعت اجرایی کار شما را به میزان چشمگیری افزایش میدهد. همچنین میتوانید با توجه به نیاز خود انواع اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک آنها را تهیه کنید.

همانطور که پیشتر گفتیم نایلکس دارای جنس خشک و مات است. البته به همین ترتیب مقاومت بالایی هم دارد از همین رو در اکثر پلاستیک های دسته دار، کیسه های زباله، پلاستیک های میوه و تربار و به طور کلی در هر کیسه ای که ظاهر آن مهم نباشید و باید وزن بالایی را تحمل کند از نایلکس است.فاده می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس