الیاف مصنوعی در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..

محله های شرق تهران وسعت بسیار زیادی را از پایتخت در بر گرفته اند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، شهر تهران، شهری پهناور و وسیعی می باشد که مناطق بسیار زیادی را در درون خود جای داده است.. محله های شرق تهران  از جمله جاهایی است. که با شناخت با آن ها می توانید با بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق پایتخت آشنا شده و از آن ها دیدن کنید. در مطلب زیر، همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین معرفی تمامی آن ها پرداخته ایم. برای آشنایی بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید.


گستره ی وسیعی از پلیمرها می توانند به لیف تبدیل شوند (در مقاله های بعدی به این مهم خواهیم پرداخت). این الیاف کاربردهای بسیار مهم و متنوعی دارند که باعث شده در مصارف ساده خانگی و روزانه تا صنایع مختلف و مصارف پیچیده و با فناوری بالا است.فاده شوند. مهم ترین این الیاف عبارت از پلی است.ر، پلی آمید یا نایلون، پلی اولفین، آکریلیک، آرامید و وینیل هستند.

در این روش الیاف با کارایی زیاد با ریسیدن پلیمرهای مایع بلوری می توانند تولید گردند. این فرآیند با حل نمودن پلیمر درون حلال یا با گرم نمودن پلیمر تا دمای بیشتر از ذوب یا انتقال شیشه ای انجام می شود. زنجیرهای بلوری پلیمری مایع به صورت میله می ‌توانند الیاف با کارایی زیاد تولید کنند. چون جهت‌ گیری این زنجیرها در جهت طولی لیف و بدون تا شدن آسان می باشد. با افزایش یافتن غلظت پلیمر، ویسکوزیته نیز افزایش می یابد. البته با رسیدن غلظت به مقدار بحرانی ویسکوزیته سریعا کاهش می ‌یابد.

اولین فیلم موفق پلاستیکی، سلولوز نیترات بود. پس‌ازآن خیلی زود فیلم‌های سلولوز بازیافتی و سلولوز است.ات هم عرضه شدند. تا سال ۵، فیلم سلولوز بازافتی بیشترین سهم بازار را در اختیار داشت. با اختراع پلی‌اتیلن، اولین رقیب فیلم‌های سلولوزی عرضه شد. در حال حاضر، از دیگر پلی اولفینها، پلی وینیل کلرید و است.ات، پلی است.یرن و هم‌بسپارهای آن، پلی امیدها، پلی کربنات‌ها، آکریلیها و بسیاری از بسپارهای دیگر فیلم ساخته می‌شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران