رنگ صنعتی در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از قدیمی ترین و شاید منحصر به فرد ترین خیابان های تهران خیابان دماوند می باشد که توانسته سه منطقه مختلف را به هم متصل کند. محله دماوند که بیشتر به دلیل وجود همین خیابان شناخته می شود یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین بافت ها را به خود اختصاص داده و از نظر بسیاری کارشناسان در صورت بروز زلزله فاجعه گسترده در آن رخ خواهد داد. دسترسی به این خیابان بسیار ساده بوده و شما می توانید از طریق خطوط ، و بی آر تی در آن تردد کنید.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند دارای محیطی با صفا و بسیار دیدنی و لذت بخش می باشد. این محله ها دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشند و همچنین با بازدید از هر کدام از آن ها می توان با تفاوت های بین محله ای تهران آشنا شد. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به شهید اسدی، صفا، زاهد گیلانی، دهقان، اشراقی، حافظیه، پیروزی، شورا، امامت، زینبیه، آَتیانی، تهران نو، دماوند، سرخه حصار، و همچنین نیروی هوایی اشاره کرد. با آشنایی با این محله ها بهتر می توانید با بخش های مختلف پایتخت آشنا شوید و همچنین برای گشت و گذار و تفریح اقدام کنید.

محله های شرق تهران واقع در منطقه یکی از مشهور ترین محله ها در تهران می باشند که می توان گفت بخشی از شمال تهران را نیز در بر گرفته اند. به بیان بهتر باید گفت که منطقه در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد وبیشترین محله های شرق تهران را شامل می شود. اما جالب است. بدانید که این منطقه، جزء مناطق وسیع شهر تهران می باشد که بخشی از آن جزو محدوده ی شمیرانات است.ان تهران نیز می باشد.


این مواد جزء اصلی رنگ است. که به آن امکان ایجاد یک فیلم چسبنده را پس از خشک شدن رنگ می‌دهد. ویژگی های مکانیکی و شیمیایی رنگ بستگی به مواد اتصال‌دهنده دارد، درنتیجه این ماده ظرفیت محافظتی را تعیین می‌کند. چند نمونه از اتصال‌دهنده‌ها عبارت‌انداز: رزین‌های آلکیدی، رزین‌های آکریلیک، رزین‌های وینیل و رزین‌های پلی‌استر.

این نوع در طول فرآیند خشک شدن هیچ‌گونه تغییری نخواهند کرد. این رنگ های خشک شونده تبخیری دارای رزین‌های سختی هستند که در حلال های مناسب حل شده و پس ‌از تبخیر به حالت اولیه بازمی‌گردند. این رنگ ها برای دستیابی به مقاومت، دارای پلیمریزاسیون متوسط تا بالایی هستند و معمولا ویسکوزیته‌ی بالایی دارند. معمولا این رنگ ها پایه‌هایی از قبیل رزین‌های نیتروسلولز، وینینل، لاستیکی و &#; دارند.

این آستری کلیه خواص عمومی رزینهای اپوکسی از قبیل چسبندگی عالی، دوام، سختی و خواص محافظتی را دارا می باشد. این محصول یکی از مهمترین آستریهای شناخته شده است. و از آنجایی که بخش عمده ای از این رنگ چودر روی می باشد، در صورت آسیب دیدن فیلم رنگ، حفاظت کاتدی ایجاد شده و از گسترش خوردگی و خرابی سطح فلز جلوگیری میکند. این آستری بسرعت خشک شده و بلافاصله آماده اعمال لایه بعدی است.. اجرای لایه بعدی بلافاصله پس از خشک شدن می بایست اعمال گردد و فاصله ای نیفتد. ضخامت پیشنهادی بعنوان آستری میکرون می باشد. درصورتی که لایه ای دیگر (ترجیحا پلی اورتان) روی آن اعمال نشود و دور از تابش نور خورشید باشد لایه اعمالی میکرون بتنهایی محافظت خوبی از سازه بعمل خواهد آورد . این آستری جهت پوشش سطوح فلزی از قبیل سازه های فلزی ، بدنه ماشین آلات ، پلها ، سازه های دریایی غیر مغروق، خطوط لوله ، مخازن، تاسیسات داخل و خارج ساختمانها ، تجهیزات پالایشگاهی ، پتروشیمی ، گاز و .. در مجاورت محیطهای خورنده است.فاده می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران