الیاف مصنوعی در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


اولین لیف واقعاً سنتزی، نایلون (یک پلی آمید) بود که در سال عرضه شد. این لیف را، کاروترز کشف و دوپان آن را تجارتی کرد. الیاف بعدی که به بازار عرضه شدند پلی‌استرها، آکریلیها و پلی اولفینها بودند. این چهار گروه عمده‌ترین الیاف سنتزی بودند که تا اواسط دهه ۵ تولید می‌شدند. از اواخر دهه ۵ تا به امروز بخش اعظم پژوهش به بهبود خواص الیاف و ابداع الیافی با خواص ویژه برای مصارف خاص (مثل الیاف مقاوم در برابر گرما) اختصاص داده‌شده است..

در کاربرد مواد غیر قابل کاشت مانند مناطق تماس با زخم و محصولات مراقبت از زخم، از پارچه های پلی اتیلن و در بعضی از باندهای ارتوپدی و به عنوان تقویت کننده گچ از الیاف پلی پروپیلن، به صورت بافته شده و بافته نشده، است.فاده می شود.

الیاف پنبه مصنوعی در واقع الیاف مصنوعی حاصل از پلی است.ر می باشند. به علت شباهت ظاهری زیادی که به پنبه دارند به آنها پنبه مصنوعی گفته می شود. الیاف پنبه مصنوعی شفاف و سفید رنگ بوده و انعطاف پذیری زیادی دارند. پنبه مصنوعی دارای حجم قابل توجهی بوده و در صنایع پرکنی کاربرد زیادی دارد. مهمترین کاربرد این محصول، است.فاده در تولید محصولاتی است. که نیاز به یک پرکننده خوب دارند مثل: تولید انواع بالش، پشتی مبل، انواع مختلف عروسک، کیسه‌ های خواب. محصولات پر شده از الیاف پنبه مصنوعی کاملا بهداشتی، انعطاف پذیر و نرم بوده و پر حجم هستند. ضد کپک، ضد قارچ، قابل شستشو و به لحاظ قیمت مقرون به صرفه هستند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک