رنگ صنعتی در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


یکی از پرکاربردترین رنگ های صنعتی رنگ پایه آب است. که از آن ها در مصارف صنعتی و ساختمانی است.فاده می شود. به رنگ های پایه آب، رنگ اکریلیک گفته می شود و برای محیط زیست خطری ندارند. این رنگ ها در سه نوع براق، نیمه براق و مات تولید می شود. این رنگ ها بوی کمی دارند، سریع خشک می شوند، و قابلیت پوشش دهی بالا و شستشو آسان دارد.

رنگ‌های صنعتی، غالباً به عنوان نوعی پوشش و محافظ سطح به‌ کار می‌روند. در صنعت و محیط‌های کارخانه ای، همیشه عواملی مثل خوردگی، رطوبت، ضربه و به طور کل آسیب‌های فیزیکی و شیمیایی برای تجهیزات و دستگاه‌ها وجود دارد. همچنین این خطرات برای لوله‌ها و اتصالات فولادی که برای انتقال گاز، آب، روغن و &#; تعبیه شده‌اند، وجود دارد.

این روش برای رنگ‌آمیزی مبلمان فلزی، بدنه خودرو و لوازم خانگی بعنوان پوشش نهایی کاربرد دارد. است.فاده از رنگ کوره‌ای به گونه‌ایست که رنگدانه‌ها بر روی سطح فلزی اعمال می‌شوند. در نتیجه باید دقت شود که تمام قسمتهای سطح بطور یکدست و کامل پوشش داده شوند. این رنگها دارای قابلیت تمیزکاری آسان هستند. به‌طوری‌که در مقابل گرد و غبار و لکه چربی و روغنی مقاومت بالایی دارند. بنابراین در صورت آلودگی، به‌راحتی و با یک پارچه مرطوب پاک می‌شوند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک