الیاف مصنوعی در قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از دلایل رشد جمعیت در قرچک علاوه بر نزدیکی به تهران و پایین‌تر بودن قیمت مسکن، خاک مرغوب این شهرستان است.. در سال‌هایی که تهران در امر شهرک سازی و ساخت و ساز، گوی رقابت را از سایر شهرهای ایران می‌ربود، نیاز به آجرهای فشاری و مصالح ساختمانی بیش از بیش احساس می‌شد. قرچک با داشتن خاک مناسب و کوره پزخانه‌ها میزبان کارگران فصلی از سرتاسر کشور شد. به طوری که اقوام مختلف كرد، آذری و ترك، عرب، بلوچ، شمالی، خراسانی و افغان (مهاجران افغانستان) در این شهر زندگی جدیدی را آغاز نمودند.

شاید بهتر باشد قبل از پاسخ قرچک کجاست؟ علت نامگذاری این شهرستان بررسی شود. روس‌ها در جریان جنگ جهانی دوم برای بازرسی محموله‌های گندم که توسط قطار به اتحاد جماهیر شوروی فرستاده می‌شد، پست‌های بازرسی قرار داده بودند. قرچک امروزی در واقع کوتاه شده‌ی نام (قریه چک) است.، که توسط مردم بومی ‌به این شهرستان گفته می‌شد. با سایت جاده همراه باشید تا با قرچک، با لقب ایران کوچک بیشتر آشنا شوید.

به لطف زحمات شهرداری قرچک و ساخت خیابان ها و بلوارهای عریض در معابر اصلی شهر، ترافیک قرچک مطلوب است.. اگرچه باز هم در ساعاتی از روز، به خصوص ساعات اولیه صبح، نزدیک غروب و ساعات پرتردد شاهد ترافیک در محله های مختلف قرچک خواهید بود.


الیاف یا نخ پلی است.ر با است.فاده از فرآیند ریسندگی تولید می شود. دو نوع فرآیند ریسندگی وجود دارد. یکی از آنها فیلامنت است. که در آن الیاف بلند به هم پیچیده می شوند، و نوع دیگراسپان است. که در آن تکه های کوتاه الیاف با هم ترکیب می شوند تا ماده ای به نام است.یپل تولید شود. درهر دو روش می توان از ترکیب پنبه یا پشم نیز است.فاده کرد.

پلی است.ر مصنوعی با است.فاده از یک واکنش شیمیایی شامل ذغال سنگ، نفت،هوا وآب ساخته می شود. پلی است.ر از اسید ترفتالیک خالص (PTS) یا dimethyl ester dimethyl terephthalate (DMT) و monotheluene glycol (MEG) ساخته شده است.. آن حدودا&#; ده درصد از سهم بازار را برای کلیه مواد پلاستیکی در اختیار دارد و از نظر محبوبیت پس از پلی اتیلن (.٪) و پلی پروپیلن (/٪) در جایگاه سوم قرار دارد.

در پلیمرهای تراکمی فعل و انفعالات بین گروههای فعال موجود در انتهای منومرها و به صورت قدم به قدم، یعنی تشکیل دی‌مر-تری‌مر و بالاخره پلیمر انجام گرفته و در بعضی مواقع ترکیبات اضافی نیز تولید می‌شود و در ضمن گروه‍های فعال و پلار در داخل زنجیر خطی قرار دارند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در قرچک