لاستیک و پلاستیک در قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

Rubber and plastic-1
Rubber and plastic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.

قرچک در سال ۵۵ شمسی به دلیل توسعه در صنعت و جذب مهاجر از نقاط مختلف کشور به شهر تبدیل شد. در شهر قرچک محله های مختلفی وجود دارد و معمولا مهاجران هر شهر یا کشور محله خاص خود را در قرچک تشکیل داده اند. جالب اینجاست که روی تابلو مسجد هر منطقه در کنار نام مسجد، اسم منطقه‌ای که مهاجران از آنجا مهاجرت کرده اند، نوشته شده است..

قرچک همزمان متشکل از بافت شهری و روستایی است.. در محله های قدیمی شهر بافت های فرسوده بیشتری دیده می شود. هر چقدر به سمت محله های جدید این شهر مانند شهرک طلائیه، فرهنگیان، الحدید، یاس سفید و ... میرویم، بافت شهری نوسازی شده است. و نظم و سیاق شهر سازی بیشتر به چشم می خورد. 


در بررسی ارتباط این صنعت و صنعت خودروسازی شایان ذکر است. که تایر یکی از پرمصرف‌ترین قطعات در تولید خودرو است.، علاوه بر این با توجه به دوره زمانی مشخص است.فاده تایر، این قطعه باید در دوره‌های زمانی معین در است.فاده خودرو جایگزین شود بنابراین رشد صنعت خودرو‌سازی به طور قابل ملاحظه‌ای بر این صنعت تأثیر‌گذار خواهد بود به طوری که افزایش تولید خودرو موجب تقویت تقاضا در طبقه تایر و تیوپ صنعت مورد بررسی می‌شود.

به واسطه وجود منابع عظیم نفتی در ایران، صنایع زیادی که مرتبط با حوزه نفت و پتروشیمی هستند، به وجود آمده اند. از جمله این صنایع مرتبط می توان به شرکت های فعال در حوزه محصولات لاستیکی و پلاستیکی اشاره کرد؛ چرا که مواد اولیه این شرکت ها که از نفت تامین می شود، به اندازه کافی در کشور وجود دارد. از طرف دیگر، وجود تقاضای بسیار زیاد برای محصولاتی همچون تایر خودرو و...، نهادها و بخش های مختلفی را به سمت احداث چنین کارخانه هایی سوق داده است. و همین موضوع باعث به وجود آمدن

بر این اساس شرکت موفق شده درصد از پیش‌بینی‌ سالانه را در شش ماه پوشش دهد. در نهایت در بررسی چشم‌انداز سهام شرکت‌های این گروه قابل ذکر است. که اخیراً با اقداماتی همچون اعطای تسهیلات خودرو پیرو اجرای بسته اقتصادی خروج از رکود مواجهیم که با توجه به وابستگی لاستیک و پلاستیک و صنعت خودرو‌سازی همان طور که بیان شد، منطقی است. که رشد صنعت خودرو و افزایش تقاضا در آن موجب تقویت تقاضا در صنایع وابسته از جمله صنعت لاستیک و پلاستیک شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در قرچک