رنگ صنعتی در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..


سلام و درود. بسته به کاربرد رنگ ( خط کشی های طولی، نشانه گذاری یا&#;.) میتواند متفاوت باشد. اما رنگ های دو جزئی ترافیکی عمدتا بر پایه رزین آکریلیک حلالی بوده و حاوی پیگمنت(جهت پوشش دهی و ایجاد فام سفید)، پرکننده ها (کربنات کلسیم یا تالک یا &#;) و مواد افزدونی جهت بهبود خاصیت دیسپرسینگ، لولینگ و &#; می باشد.

از ویژگی‌های مهم این دسته رنگ‌ها می‌توان به است.حکام بالا، چسبندگی قوی با سطح کار، برگشت ناپذیری رنگ، مقاومت بالا به عوامل خورنده، مقاومت بالا به حلال و قابلیت اعمال با ضخامت‌های بالا اشاره کرد. همچنین در رنگ‌های مخصوص مخازن آب شرب از گونه‌ای از رزین‌های اپوکسی است.فاده می‌شود که فاقد حلال است. و صرفا پس از اختلاط دو جز مایع، یک پوشش سخت ایجاد می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که برای رقیق سازی رنگ نیازی به تینر و حلال‌های سمی در رنگ به صفر برسد و در نتیجه پس از خشک شدن رنگ نیز، مواد سمی از آن متصاعد نمی‌شود.

از پرکاربردترین رنگ هاست که به دلیل برخوداری از ویژگی هایی مانند ایجاد محافظت عالی در برابر خوردگی، ضربه و یا سایش، در پروژه‌های مختلفی مورد است.فاده قرار می‌گیرد. از دیگر ویژگی های آن می‌توان به چسبندگی بالا و زمان خشک شدن پایین اشاره کرد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه