آجیل ارگانیک در چهاردانگه ( فروش )

Organic nuts-1
Organic nuts-2



اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.


در کشت ارگانیک از روش‌های خاصی برای کنترل آفات و تقویت گیاهان است.فاده می‌شود. در این روش از کشاورزی که به کشاورزی ارگانیک معروف است.، است.فاده از مواد شیمیایی یعنی کودهای شیمیایی و سموم شیمیایی برای تقویت و کنترل آفات ممنوع است.. در نتیجه گیاهان بدون سم پاشی رشد می‌کنند و باقی مانده سموم در این محصولات وجود ندارد و از این نظر کاملا سالم هستند.

بادام ارگانیک در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است.. بادام درختی حاوی پروتئین کمی کمتر از بادام زمینی است.، اما آن را با سایر مواد مغذی جبران می‌کند. بادام میان وعده مناسبی برای افرادی است. که به دنبال جایگزینی سالم و غنی از پروتئین برای چیپس و پفک هستند. بیشتر چربی‌های موجود در بادام، چربی‌های تک غیراشباع هستند. علاوه بر این بادام ارگانیک سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی  مانند: کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر و پتاسیم است..

آجیل عمدتا از چربی تشکیل شده است. که برای کاهش وزن غیرمعمول به نظر می‌رسد. با این حال، چربی های موجود در آجیل تقریبا به صورت غیراشباع هستند، به این معنی که پس از خوردن آجیل ارگانیک و خشکبار ارگانیک احساس سیری بیشتری در شما ایجاد می‌شود و به شما کمک می‌کنند در طول روز کمتر غذا بخورید.



( فروش ) های دیگر در چهاردانگه