فراوری محصولات پروتئینی در چهاردانگه ( فروش )

Processing of protein products-1
Processing of protein products-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»


برخی از فرآورده های گوشتی پخته نشده، مانند برگرهای گوشت گاو، حاوی دی اکسید گوگرد می باشند که اغلب به صورت متابولیسفیت سدیم اضافه می شوند. این افزودنی، (معمولا جهت محصولاتی که حداقل % غلات در محتوای خود می باشند، مورد است.فاده قرار گرفته می شود) به عنوان نگهدارنده ای موثر در برابر طیف وسیعی از مکانیسم های فساد پذیر، مورد است.فاده قرار گرفته می شود.

فرآورده های گوشتی، حاوی مقادیر قابل توجهی چربی اشباع نشده می باشند که در معرض خرابی توسط فساد اکسداتیو هستند، در نتیجه در خصوص رفع این این مشکل می توان براحتی توسط از بین بردن اکسیژن و است.فاده از روش اتمسفر اصلاح شده (MAP) مانع از این خرابی ها شد.

فرآیند تخریب پیش بینی شده جهت محصولات گوشتی، رشد میکروبی، تغییر رنگ و تخریب های اکسیداتیو می باشد. در فرآورده های گوشتی پخته و پخته نشده، فرآیند گرمایی می بایست سلولهای باکتریایی رویشی را از بین برده و همچنین آنزیم های تخریب کننده را غیر فعال نماید و نهایتا رنگ را حفظ نماید. مشکلات این محصولات در درجه اول ناشی از آلودگی پس از فرآیند و یا بهداشت ضعیف و شیوه های کنترل آن می باشد.



( فروش ) های دیگر در چهاردانگه