بادام در بهارستان ( فروش )

almonds-1
almonds-2



مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.


هسته های زردآلو شباهت هایی به بادام های تلخ دارند. هسته زردآلو هر چند کوچکترست با این حال از نظر شکل مشابه بادام تلخ بوده و به خاطر وجود آمیگدالین تلخ است.. بزرگترین تولید کننده هسته های زردآلو چین است.، جایی که این محصول به عنوان یک فرآورده جانبی یا زائد به شمار می آید. هسته زردآلو معمولا به طرز قابل توجهی ارزان تر از بادام است..

هرچند که روش سنتی هنوز هم کاربرد دارد با این حال بسیاری از شرکتها هم اکنون مارزیپن را در ظرف تحت فشار بو میدهند که بهداشتی تر بوده و همچنین یک فایده دیگری که دارد عبارت از این است. که به عمل خنک کردن (از طریق اعمال یک خلاء در پایان فرآیند بو دادن کمک می کند. علی چرخه حرارت دهی و خنک کردن، رویه ظرفها تراشیده می شوند و توده حاصل به هم زده می شود.

به خاطر منابع فراوان و شرایط آب و هوایی و اقلیمی کاملا متفاوت ایران، بیشتر افراد به دنبال راه‌اندازی پروژه تجاری بادام هستند، البته نباید نیاز بازار داخلی به میوه بادام را نیز فراموش کنیم. میوه بادام و فرآورده‌های آن برای ایرانیان بسیار کارآمد است. و به همین دلیل بسیاری از شرکت‌های صادراتی، به دنبال صادرات آن به بازار برون مرزی و به کشورهای اطراف هستند.



( فروش ) های دیگر در بهارستان