تجهیزات آشپزخانه صنعتی در بهارستان ( فروش )

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

بهارستان در کیلومتری جنوب شرق اصفهان و در مسیر جاده اصفهان-شیراز قرار دارد.شهر بهارستان موقعیت بسیار عالی که در کنار جاده اصفهان به شیراز وکنار گذر شرق اصفهان هست وتا سال مترو افتتاح می شود وآب وهوای عالی دارد باآینده درخشان رو به پیشرفت


فیلتر هود صنعتی حفره های بسیار ریزی دارد و این حفره ها جلوی عبور چربی و روغن را می گیرند. اکثر این فیلترها از جنس فلز هستند و بوی غذا و هوای موجود در آشپزخانه های صنعتی را به خوبی مکیده و به بیرون منتقل می کنند. برای راحت تر جدا شدن فیلترها و بهتر شسته شدن آنها، عموما به صورت پرتابل و جدا شونده طراحی و ساخته می شوند.

فیلترهای زغالی به طور معمول برای مکان هایی که فاقد پنجره یا هواکش هستند کاربرد دارند. این فیلترها بخار، بو و ذرات چربی را از هوای وارد شده گرفته، آن را تصفیه کرده و به محیط باز می گردانند. فیلترهای زغالی قابل شستشو نیستند و بنا بر میزان است.فاده باید هر تا سال تعویض شوند.

به طریق اولی بایستی از خرید تجهیزات اشپزخانه صنعتی دست دوم احتراز کنید. تجهیزات رستورانی کارکرده نه تنها گارانتی و خدمات پس از فروش ندارند بلکه به دلیل خرابی مکرر همیشه نیاز به تعمیر مجدد پیدا خواهید کرد. گاه پیش می‌آید که هزینه سرویس و تعمیر آن از هزینه‌ای که می‌خواستید با آن صرفه‌جویی کنید بیشتر خواهد شد. یکی از نکات اساسی در خرید لوازم آشپزخانه صنعتی مصرف انرژی آن است.. خریداری تجهیزات رستوران با مصرف بهینه گاز و تجهیزاتی با مصرف کم آب در هزینه جاری مجموعه شما تأثیر مستقیم می‌گذارد.



( فروش ) های دیگر در بهارستان