عسل طبیعی در بهارستان ( فروش )

natural honey-1
natural honey-2



مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:


هنگامی که زنبور عسل به کندو باز می گردد، شهد آن را با بازگرداندن مایع در دهان زنبور دیگر به زنبور دیگر منتقل می کند. هنگامی که شهد در شانه قرار می گیرد، هنوز یک مایع چسبناک است.. زنبورها برای اینکه آب اضافی را از عسل خود خارج کنند، برای تسریع فرآیند تبخیر، با بال های خود لانه زنبوری را باد می زنند.

شهد، مایعی شیرین است. که با است.فاده از زبان لوله‌ای شکل و دراز از گل‌ها است.خراج می‌شود و در شکم اضافی آن یا محصول، ذخیره می‌شود. در حالی که شهد در محصول می‌چرخد، با آنزیم‌هایی ترکیب می‌شود که pH آن را تغییر می‌دهد و آن را برای نگهداری طولانی‌ مدت مناسب می‌کند که مراکز تولید عسل در ایران این را مد نظر دارند.

عسل طبیعی، مایع شیرین و ارزشمندی است. که توسط زنبورعسل، از شهد گل و گیاه تولید می‌شود. این مایع شیرین و مقوی از هزاران سال پیش جایگاه ویژه‌ای در مواد غذایی و درمانی داشته است.، عسل جایگزین ارزنده‌تر و مناسب‌تری از قند در وعده‌های غذایی می‌باشد؛ و خواص دارویی بسیار زیادی دارد.



( فروش ) های دیگر در بهارستان