بسته بندی مواد غذایی در شهرک صنعتی قرچک ( فروش )

food packing-1
food packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


یکی دیگر از قدیمی‌ترین انواع بسته بندی مواد غذایی است.فاده از شیشه است.. شیشه هیچ واکنشی با مواد غذایی درون خود انجام نمی‌دهد و طعم محصول را کاملا حفظ می‌کند. همچنین بسته ‎بندی با شیشه مزیت نداشتن بو و کاملا بهداشتی بودن را نیز دارد. از سوی دیگر به دلیل شفاف بودن شیشه، به مصرف‌کننده اجازه روئیت مواد غذایی را می‌دهد. اما شیشه دارای معایبی مانند وزن زیاد، حساس به حرارت و شکستن است..

این نوع از بسته بندی برای غذاهای است.ریل، مناسب است.. اقلامی مانند تخم‌مرغ مایع، شیر، نوشیدنی‌های تهیه شده از شیر و سایر موادغذایی فرآوری شده، به نگهداری طولانی مدت نیاز دارند. بسته‌های آسپتیک با ترکیبی از کاغذ، پلی‌اتلین و آلومینیوم ساخته می‌شوند و حاوی یک لایه داخلی محکم از پلی‌اتیلین هستند.

از سوی دیگر مغز به روش‌های مختلف نسبت به رنگ‌ها واکنش نشان می‌دهد. بنابراین رنگ و جنس بسته بندی را باید با دقت زیادی انتخاب کنید. طرح‌های بسته بندی باعث می‌شود محصولات شما برای مصرف کنندگان بیشتر قابل توجه باشد و به بازاریابی بیشتر محصول شما کمک زیادی کند.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک