گردو در شهرک صنعتی قرچک ( فروش )

walnut-1
walnut-2



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


تولید زغال‌های فشرده از مواد مختلف یکی از راه‌کارهای مهم و کاربردی برای کم کردن است.فاده از چوب است.. در این بین موادی مانند خام اره و پوست گردو از مواد اصلی برای تهیه‌ی ذغال فشرده می‌باشند. ما در این مقاله از گروه مهر صنعت تلاش کردیم در مورد نقش و اهمیت پوست گردو  در تولید ذغال فشرده صحبت کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به کارشناسان مهر صنعت مراجعه کنید.

پوست گردو با وجود اینکه تنها ۵ یا درصد در تولید زغال فشرده مورد است.فاده قرار می گیرد ولی عاملی است. که شدیدا در کیفیت زغال تولید شده نقش دارد زیرا همانطور که پیش از این گفته شد این ماده، چربی طبیعی دارد و همین امر باعث می شود که در ترکیب از چسب است.فاده ای نشود و تولیدی بدون نیاز به چسب خواهیم داشت.

والنات شل به سبب داشتن انواع مواد معدنی و ترکیبات مختلف در صنعت پزشکی که شامل طب سنتی و طب مدرن است. کاربردهای متعددی دارد. این ماده امروز برای تولید انواع داروهای گیاهی، شیمیایی و ... است.فاده می‌شود. درمان قند خون، درمان ورم لثه، درمان ریزش مو، لایه‌برداری پوست، تولید لوازم‌آرایشی و بهداشتی و ... از مهم‌ترین کاربردهای پزشکی این ماده به شمار می‌روند.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک