بسته بندی مواد غذایی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش )

food packing-1
food packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


رنگها می توانند به نشانه هایی ثابت و است.وار از آنچه که ذهن، به عنوان خاطره در خود دارد، تبدیل شوند. به عنوان مثال رنگ قرمز در بسته بندی محصولات کوکاکولا حتی در شرایط و کاربردهای متفاوت، ممکن است. بلافاصله تداعی احساس مصرف همان محصول را داشته باشد. براساس همین ویژگی ها، نام برخی محصولات، آرم بعضی شرکتها و رنگ سازمانی برخی تولیدکننده ها به س مبل هایی از مفاهیم تبدیل ش ده اند. از این اثرات در طراحی یک بسته بندی نیز می توان بهره زیادی برد.

تکنولوژی بسته بندی نه تنها توانست طول عمر ماده غذایی را افزایش دهد بلکه این امکان را به وجود آورد که در کشوری نظیر آمریکا درصد مردم آن بتوانند با فعالیت خود نه تنها غذای همه مردم این کشور را تأمین کنند بلکه مقادیر مشابهی از محصولات را به خارج صادر نمایند.

از سوی دیگر مغز به روش‌های مختلف نسبت به رنگ‌ها واکنش نشان می‌دهد. بنابراین رنگ و جنس بسته بندی را باید با دقت زیادی انتخاب کنید. طرح‌های بسته بندی باعث می‌شود محصولات شما برای مصرف کنندگان بیشتر قابل توجه باشد و به بازاریابی بیشتر محصول شما کمک زیادی کند.



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان