تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش )

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


یخساز NTF ایتالیا از یک عدد کمپرسور ساخته شده است. که عملیات انتقال گاز مبرد را بر عهده دارد. همچنین دارای یک کندانسور نیز می‌باشد که این کندانسور، گاز مبرد موجود در سیستم تبرید را که تبدیل به گاز داغ شده است.، تبدیل به مایع نموده و در واقع عملیات خنک سازی را انجام میدهد.

شما می‌توانید با توجه به ظرفیت کاری خود و ظرفیت این دستگاه، آن را انتخاب کنید. در هنگام انتخاب این محصول حتما باید به سازنده آن و است.اندارد بودن یخساز توجه کنید زیرا این محصول سیستم تبرید پیچیده‌ای دارد و از نظر کارایی بسیار حساس است.. در یخساز حبه‌ای باید از آب آشامیدنی تصفیه شده است.فاده کرد تا سیستم تبرید دستگاه بتواند نوعی یخ به صورت حبه‌های قند تولید کند که از شفافیت بالایی برخوردار باشند.

یخساز قالبی ظرفیتهای مختلفی دارد و این ظرفیت از کیلوگرم شروع می‌شود و تا تن در شبانه روز ادامه دارد. تمام این ظرفیتها به صورت پیش ساخته هستند. این دستگاه در شرایط بد آب و هوایی به خوبی کار می‌کند و بازدهی دارد و در تمام نقاط ایران مورد است.فاده قرار می‌گیرد. همچنین می‌توان آن را داخل کانکس و کانتینر نصب کرد. حمل و نقل و جابجا کردن این یخساز آسان و راحت است. و می‌توان گفت این مورد یکی از ویژگیهای مثبت آن می‌باشد.



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان