بسته بندی مواد غذایی در پیشوا ( فروش )

food packing-1
food packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.


از کارتن بیشتر برای بسته بندی مواد غذایی خشک است.فاده می‌کنند. این متریال نسبتا از کاغذ ضخیم‌تر و سنگین‌تر است. و به همین دلیل در مراقبت از موادغذایی بهتر عمل می‌کند. کارتن بیشتر به‌عنوان بسته بندی ثانویه که در تماس مستقیم با محصول نیست، است.فاده می‌شود. در مقاله "

در اوایل از سرب برای پوشاندن قوطی‌ها و مهر و موم کردن درب قوطی‌ها است.فاده می‌شد. اما متاسفانه این کار مرگ ومیر ناشی از مسمومیت غذایی را به دنبال داشت. مدتی بعد هم با بهبود فناوری، غذاهای کنسرو شده ایمن وارد بازار شدند. حالا مواد قبل از قرار گرفتن در قوطی پخته می‌شوند تا آلودگی آن‌ها از بین برود. از جمله این موادغذایی می‎توان به گوشت سبزیجات و میوه‌ها اشاره کرد.

کنترل تغییرات رطوبت موجود در ماده غذایی در طول نگهداری آن بسیار مهم است. . برخی فراورده های غذایی مانند چیپس ، پفک و بیسکویت باید در موادی بسته بندی شوند که نفوذپذیری آنها به رطوبت خیلی کم باشد تا تردی آنها محفوظ بماند . همچنین از تبخیر برخی مواد غذایی باید جلوگیری گردد و در این موارد نیز باید از ورقه هایی با نفوذپذیری پایین است.فاده شود . در بقیه موارد از دست دادن نسبی رطوبت ماده غذایی مطلوب است. تا از عرق زدن و تراکم بخار آب در داخل پاکت بسته بندی و در نتیجه از بین رفتن شفافیت آن و خطر رشد کپکها جلوگیری شود .علاوه بر انتقال بخار آب به داخل و خارج مواد بسته بندی ، کنترل نفوذ پذیری این مواد نسبت به سایرگازها مانند اکسیژن و گاز کربنیک نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. .



( فروش ) های دیگر در پیشوا