تجهیزات آشپزخانه صنعتی در پیشوا ( فروش )

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:


هنگام انتخاب فیلتر هود صنعتی برای اینکه بتوانید سایز مناسب و درست را انتخاب کنید، باید دید درستی نسبت به ارتفاع و عرض آن داشته باشید. به همین منظور باید فیلترها را طوری در دست بگیرید که شیارهای آن به صورت عمودی، روبروی شما قرار بگیرد. مانند تصویر زیر، ارتفاع باید دقیقا موازی با شیارهای موجود بر روی فیلتر باشد و سوی دیگر آن عرض باشد.

یخساز صنعتی دارای انواع مختلفی است. و برای کاربردهای گوناگونی طراحی و تولید می‌شود. هر مدل از این دستگاه نوع خاصی از یخ تولید نموده و یخهای تولیدی آنها کاربرد متنوعی دارند. از انواع دستگاه یخ ساز صنعتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مولفه های مختلفی نظیر نوع، جنس، ضخامت و کیفیت ورق و پروفیل است.فاده شده در ساخت هود، قیمت این محصول را تعیین می کنند. بدیهی است. هر چه متراژ هود افزایش پیدا کند یا کیفیت ورق و پروفیل بهتر باشد، قیمت هود نیز افزایش پیدا خواهد کرد.



( فروش ) های دیگر در پیشوا