تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شهر ری ( فروش )

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بازرگانی، صنعتگری، کشاورزی و دامداری از مشاغل اصلی اهالی این شهر ری به‌شمار می‌رود. شهر ری از نظر کشاورزی بسیار فعال و ۵٪ آن به طریقه صنعتی و مکانیزه و مابقی به روش نیمه مکانیزه و سنتی انجام می‌گیرد، فراورده‌های کشاورزی شامل گندم، نباتات، علوفه‌ای، پنبه، چغندر قند و ذرت و

این شرایط آب و هوایی موجب شده تا شهر ری از پوشش جنگلی طبیعی برخوردار نباشد اما در عین حال جنگل‌های دست کاشت آن در حدود هکتار وسعت دارد و با وجود مراتع نسبتا غنی، رتبه چهارم را در میان دوازده شهرستان است.ان تهران، بعد از فیروزکوه، ساوجبلاغ و دماوند، به خود اختصاص داده است.. در شهر ری گیاهان دارویی بسیاری مانند گل گاو زبان، خاکشیر، کرچک، کاسنی و پونه یافت می‌شود.

ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:


برای حفظ کیفیت هوا یکی از فاکتورهای مهم طراحی مناسب و خوب هود صنعتی است.. برای طراحی خوب و اصولی باید تجربه و علم کافی در زمینه طراحی سیستم های تهویه مطبوع داشت. همچنین باید به نکاتی مانند ابعاد خط پخت و ابعاد کلی آشپزخانه صنعتی توجه نمود. هود صنعتی گروه صنعتی تجهیز گستر از یک شاسی اصلی از جنس پروفیل آهنی ۵ در ۵ میلی متری تشکیل شده که ضد زنگ می باشد و رنگ آمیزی شده است.، همچنین به شکل کلاف یکپارچه می باشد. (امکان ساخت شاسی از جنس است.نلس است.یل نیز وجود دارد).

این ورق ها مورد تایید نهادهای نظارتی بهداشت می باشند و آسودگی خیال را برای صاحبان آشپزخانه صنعتی به ارمغان می آورند. است.نلس است.یل مقاومت بالایی در برابر حرارت، گرما، بخار و دود دارد که این مورد از مزیت های این نوع ورق می باشد. لازم به ذکر است. که در آشپزخانه های صنعتی به دلیل وجود رطوبت بالا و بخار زیاد، است.فاده از متریالی غیر از است.نلس است.یل ریسک بزرگی به حساب می آید و ممکن است. یک هزینه مازاد و دوباره برای مجموعه به بار بیاید.

البته در ایران این نوع یخ ساز چون وارداتی است.، قیمت آن براساس تعرفه واردات محاسبه می‌شود و قیمت بالاتری نسبت به دیگر دستگاه‌های یخساز دارد. قیمت نهایی یخساز صنعتی وارداتی به برند آن نیز بستگی دارد که تولید کدام شرکت باشد.



( فروش ) های دیگر در شهر ری