عسل طبیعی در شهر ری ( فروش )

natural honey-1
natural honey-2



بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

شهرت اصلی شهر ری بیشتر به خاطر وجود بارگاه عبدالعظیم حسنی در آن بوده‌است. به‌طوری‌که تا سال‌ها پیش از آن به (شاه عبدالعظیم) یاد می‌شد، ضمن اینکه این شهر از قدیمی‌ترین مناطق کشور نیز به‌شمار رفته، آثار باستانی فراوانی را در خویش جای داده‌است.

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،


شرکت زنبورداری کوهدشت خراسان نیز با تولید بهترین کیفیت محصول در انواع عسل طبیعی، ژله رویال و گرده گل، بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران شناخته می شود که فعالیت خود را از سال شروع کرده و با سال ها تجربه و تخصص در این حوزه، اکنون یکی از موفق ترین و بهترین شرکت های تولید عسل در ایران است. که به صورت اختصاصی، انواع عصل را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه داشته و برندی نام آشنا در این بخش از صنایع غذایی می باشد.

شرکت شاهسوند زرین ، یکی دیگر از بهترین شرکت های تولید عسل در ایران است. که به دلیل ارائه بهترین کیفیت تولید عسل در ایران، شناخته شده و توانسته است. تنوع محصولات خود را در بسته بندی عسل صادراتی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کند و در منطقه، به برندی معتبر و محبوب تبدیل گردد. این یکی از مراکز تولید عسل در ایران است. که اعتبار جهانی دارد.

شرکت کیمیا عسل سپاهان نیز از در راستای تولید بهترین کیفیت عسل در سطح منطقه و در ایران شناخته شده است.. این که از بهترین شرکت های تولید عسل در ایران می باشد، تنوع محصولات را داشته و در راستای توسعه فعالیت های خود، بسته بندی عسل صادراتی را نیز در دستور کار خود داشته است.. کیمیا عسل سپاهان ، بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران است. که کیفیت بالا محصول را با قیمتی مناسب به بازار عرضه می کند.



( فروش ) های دیگر در شهر ری