تجهیزات آشپزخانه صنعتی در پردیس ( فروش )

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.

«بنابر این گزارش، شورای عالی شهرسازی ایران در جلسهٔ امروزِ خود پیرو جلسات قبلی در تاریخ‌های // و // و // موضوع احداث مجموعهٔ مسکونی در اراضی موسوم به واقع در جنوب‌شرق شهر جدید پردیس را پیرو صورت‌جلسهٔ مورَّخ /۵/۵ مورد بررسی قرار داد و ضمن تأیید نظرات کمیتهٔ فنی، به چهار دلیل ازجمله مغایرت با مصوبات طرح مجموعهٔ شهریِ تهران، مصوب شورای عالی شهرسازی و هیئت وزیران، احداث مجموعهٔ مذکور را فاقد جنبه‌های فنی و قانونی تشخیص داد و با آن مخالفت کرد. دیگر دلایل مخالف با این طرح، قرارگیری در

مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 


فیلتر هود صنعتی دارای حفره های بسیار ریز یا شیارهایی است. که از عبور بخار، ذرات چربی و روغن حاصل از پخت و پز به داخل هود و مسیر کانال کشی آن جلوگیری می کند. با این کار، سیستم کانال و سانتریفیوژ طول عمر بالاتری خواهد داشت و همچنین نیاز به نظافت و بازدید سالانه کمتری خواهد بود؛ در نتیجه در هزینه های آشپزخانه صرفه جویی می شود.

از جمله متقاضیان هود صنعتی می توان به: آشپزخانه های صنعتی، هتل ها، رستوران ها، کترینگ ها، فود کورت ها، کافی شاپ ها، فست فود ها، کارخانه های پخت غذای آماده و کنسروها اشاره کرد. سالیان زیادی است. که تجهیز گستر اقدام به ساخت انواع هود صنعتی و تجهیزات مورد نیاز برای آشپزخانه های صنعتی نموده است..

هودهای دریافت کننده که به آنها متحرک و یا مکنده نیز گفته می شود، نوعی از هودهای غیر محصور می باشند که دارای چند مزیت چشمگیر هستند. اگر آلاینده در جهت مطلوب و مورد نظر رها شود، هود دریافت کننده می تواند خیلی راحت آن را دریافت کند و گیر اندازد. این نوع با مکیدن هوای اطراف خود، آلاینده را به سمت هود هدایت می کند و باعث می شود وارد هود شود. یک هود دریافت کننده می تواند به گونه ای طراحی شود که فرایند کنترل فرار آلاینده ها را به طور کامل مدیریت کند و در عین حال در کار اپراتور و یا آشپز هیچ دخالتی صورت نگیرد.



( فروش ) های دیگر در پردیس