فراوری محصولات کشاورزی در پردیس ( فروش )

Processing of agricultural products-1
Processing of agricultural products-2



شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.


ارتقاء تکنولوژي و افزايش کيفيت بسته‌بنـدي محـصولات غـذايي مـي‌توانـد نقـش مهمي را در ايجاد ارزش افزوده ايفا نمايد. زيرا توجه به مسائلي از قبيل نـور، حـرارت، مـواد افزودني ضد فسادپذيري و آفات و باکتري‌ها، باعث مي‌شود بازاريـاب محـصول را بـه قيمتـي مناسب به فروش رساند. فروش به موقع موجب کاهش موجودي محصول در انبار، سـردخانه و مزرعه شده و در نتيجه، ضايعات به حداقل مي‌رسد.

مقدمه همانطوریکه است.حضار دارید الیاف مصنوعی یکی از کالاهای ضروری در جامعه می باشد و در دنیا به عنوان یکی از کالاهای است.راتژیک محسوب می شود. با توجه به این دیدگاه دولت و بخش خصوصی صنایع در فکر احداث واحدهای تولید الیاف مصنوعی می باشند و طرح فوق جزء یکی از طرحهای اولویت دار وزارت صنایع و معادن جهت مصرفی به بانکهای عامل می باشد. قبل از هر چیز لازم است. تا روند رو به رشد صنایع ...

خلاصه طرح موضوع طرح : تولید و بسته بندی آبلیمو ظرفیت : تن در سال محل اجرای طرح : قابل اجرا در سراسر کشور بویژه است.انهای جنوبی سرمایه گذاری کل: میلیون ریال سهم آورده متقاضی: میلیون ریال سهم تسهیلات: میلیون ریال دوره بازگشت سرمایه: ماه اشتغالزایی : بیست نفر مقدمه: علیرغم نیاز کشور به واردات محصولات کشاورزی، محدودیت دوره برداشت محصولات کشاورزی و فقدان امکانات ...



( فروش ) های دیگر در پردیس