عسل طبیعی در شمال تهران ( فروش )

natural honey-1
natural honey-2



اگر از آن دسته از طبیعت‌گردانی هستید که عاشق سبک‌های جدید سفر هستید ودلتان می‌خواهد بدانید چگونه می‌شود با موتور سیکلت به دور دنیا سفر کرد یا اینکه علاقه دارید اصول اولیه هیچ هایک یا رایگان سواری را یاد بگیرید؛ مقالات مربوط به سبک‌های جدید سفر در مجله گردشگری میهمان شو به صورت ویژه برای شما طراحی شده است..

از محله‌ های قدیمی در شمال شهر تهران که امروزه بیشتر به دلیل وجود پارک قیطریه و قرار گرفتن بلوار صبا و وجود مراکز تجاری و رستوارن های مشهور در آن شناخته می شود. این محله به دلیل اینکه نزدیک به بلوار اندرزگو است. مکانی مناسب برای ساخت و ساز ساختمان های لوکس به حساب می آید.

ساختمان‌های بلند و چندین طبقه مسکونی در کنار خانه‌های ویلایی قدیمی ساخت، برج‌های تجاری و مراکز خرید مدرن در کنار بازار ساده و گیرای تجریش، مراکز متنوع آموزشی و فرهنگی و فضاهای تفریحی و گردشگری از ویژگی‌های اصلی محله تجریش هستند. خلاصه اگر که پایتخت‌نشین هستید و یا برای سفر به تهران آماده‌اید و حالا به دنبال منطقه‌ای مناسب برای اقامت می‌گردید تجریش یکی از بهترین‌هاست.


و پروردگار تو به زنبور عسل وحی [الهام غریزی] کرد که از پاره‌ای کوه‌ها و از برخی درختان و از آنچه داربست [و چفته‌سازی] می‌کنند، خانه‌هایی برای خود درست کن سپس از همه میوه‌ها بخور، و راه‌های پروردگارت را فرمانبردارانه، بپوی. [آن گاه] از درون [شکم] آن، شهدی که به رنگهای گوناگون است. بیرون می‌آید. در آن، برای مردم درمانی است.. راستی در این [زندگی زنبوران] برای مردمی که تفکر می‌کنند نشانه [قدرت‌الهی] است.

شرکت صنایع غذایی کامبیز فعالیت خود را در صنایع غذایی و به ویژه تولید و بسته بندی عسل صادراتی از سال در ظرفیت بالای کارخانه خود، آغاز نموده است. و با در نظر گرفتن است.انداردهای جهانی و حفظ کیفیت محصول، به ، بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران تبدیل شده است.. این یکی از بهترین شرکت های تولید عسل در ایران است. که به عنوان برندی ممتاز در منطقه شناخته می شود.

شرکت مهران آویشه بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران است. که فعالیت خود را در سال در زمینه تولید عسل طبیعی و بسته بندی عسل صادراتی آغاز نمود و با بهره مندی از دانش روز دنیا، محصولاتی در سطح کیفی ممتاز را به بازار عرضه داشته است.. این یکی از بهترین شرکت های تولید عسل در ایران می باشد، توانسته است. با ارائه بهترین محصولات، گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید.



( فروش ) های دیگر در شمال تهران