گردو در شمال تهران ( فروش )

walnut-1
walnut-2



محله الهیه تهران اولین مورد از لیست معروف ترین محله های شمال تهران است. که عموما آن را به عنوان یکی از محله‌های قدیمی و البته لاکچری پایتخت می‌شناسند، این محله از نظر منطقه بندی در ناحیه منطقه یک تهران قرار گرفته است.. این منطقه که جز مناطق لوکس و گران‌قیمت شمال شهر به حساب می‌آید در بخش‌های زیادی مورد بازسازی قرار گرفته است. اما باز هم نمی‌توان گفت که ساختمان‌های لوکس تمام بخش های این محله را به خود اختصاص داده‌اند. اگر بخواهیم محله الهیه تهران را از نظر موقعیت جغرافیایی بر روی نقشه شهر تهران بررسی کنیم باید گفت که این منطقه از سمت غرب تا خیابان ولیعصر، از شرق تا جاده قدیم شمیران و پل رومی، از شمال تا تجریش و ازجنوب تا پارک وی امتداد پیدا کرده است.. با این حساب محله الهیه تهرانم جز محله‌های بزرگی است. که وسعت زیادی از شهر را به خود اختصاص داده است.. 

از محله های قدیمی تهران که قدمت آن به زمان حکومت قاجاریه می رسد. این منطقه از آنجایی که در نزدیکی امام زاده صالح قرار داشت از همان زمان آسفالت بود. محققین تاریخی عنوان کرده اند سکنه این محله در زمان قاجاریه فرد بوده است.. امروزه قلهک به عنوان یکی از اصلی ترین محله های مسکونی تهران شناخته می شود که مسجد جامع قلهک به عنوان اصلی ترین بخش آن به حساب می آید.

یکی از قدیمی ترین دهکده های شمیران که از شمال به ازگل و تپه های شمس آباد منتهی می شود. این منطقه برای اولین بار در زمان حمله اعراب مشهور شد، در آن زمان مملو از باغات بادام بود که همین مسئله نیز سبب شد اعراب اسم این منطقه را لوز که در عربی به معنی بادام می باشد بگذارند. این منطقه به دلیل اینکه در کیلومتری تجریش قرار گرفته است. برای بسیاری از تهرانی ها به عنوان یک ییلاق مناسب به حساب می آمد. ساخت و سازهای مدرن در این منطقه از سال آغاز شد و امروزه به یکی از محلی های مهم در منطقه شناخته می شود.


همان‌طور که گفته شد تمامی اجزای درخت گردو می‌توانند به صورت خام یا فرآوری شده کاربردهای متعددی داشته باشند و برای اهداف مختلفی مورد است.فاده قرار بگیرند. اگرچه پوست گردو در سال‌های گذشته به‌عنوان ضایعات شناخته می‌شد اما دلیل داشتن ترکیبات و مواد مختلفی همچون انواع ویتامین‌ها، آلکالوئیدها، فنل ها، آمینواسیدها، اسیدهای فنل کربوکسیلیک، کومارین، ویتامین‌ها، پروتئین‌ها و ... امروزه است.فاده‌های متعددی دارد.

قیمت پوست گردو به عوامل بسیاری بستگی دارد و کیفیت محصول باید توسط کسانی که کارشناس این مسئله هستند مورد تایید قرار بگیرد. چون در مواردی دیده شده که افراد سودجو با مخلوط کردن پوست هسته‌ی برخی از میوه‌ها مانند هلو و زردآلو با آن کیفیت محصول نهایی را کاهش می‌دهند. قیمت این محصول بعد از کارشناسی محاسبه می‌گردد.

پوست گردو یکی از مواد اولیه مورد نیاز در تولید زغال فشرده می باشد. این ماده با توجه به چربی که دارد در تولید زغال فشرده است.فاده می شود و این امر باعث می شود تا دیگر نیازی به است.فاده از چسب نباشد همین موضوع باعث افزایش کیفیت زغال فشرده تولید شده می شود



( فروش ) های دیگر در شمال تهران