عسل طبیعی در ورامین ( فروش )

natural honey-1
natural honey-2



افسانه‌های تاریخی بسیاری را به ورامین نسبت می‌دهند، از زادگاه فریدون تا بهرام گور. ورامین یکی از شهرهای تاریخی است.ان تهران است. که قدمتی کهن دارد. می‌گویند ورامین چهاردهمین منطقه‌ای است. که به دست آریایی‌ها بنا شده است.. نام ورامین در فرهنگ اوستایی به‌معنای پناهگاه است.. در گذر زمان افراد مختلفی از قومیت‌های گوناگون به این شهر مهاجرت کرده‌اند؛ اما وجود تعدادی قلعه تاریخی نشان می‌دهد که فارغ از هرگونه مهاجرتی اکثر ساکنان این منطقه پیش از سلام زرتشتی بوده‌اند.

یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..

سفر به ورامین احتمالا با سوال وارمین کجاست، آغاز می‌شود. برای معرفی وارمین باید به سراغ موقعیت جغرافیایی این شهر برویم. ورامین در جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچ وارمین و پیشوا تشکیل می‌شود. ورامین از شمال شرق با شهرستان‌های پیشوا و پاکدشت، از شمال غرب با شهرستان قرچک، از غرب با شهرستان ری و از جنوب با است.ان قم و بخش‌های از جوادآباد محدود می‌گردد. در سال‌های اخیر تعداد ویلاها و خانه‌های اجاره در ورامین به دلیل نزدیکی به است.ان قم و تهران افزایش یافته است. و  بسیار از گردشگران این مقصد را به عنوان یک مقصد یک‌روزه برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند.


شرکت کشت چین نیز از بهترین شرکت های تولید عسل در ایران است. که فعالیت تولید و بسته بندی عسل صادراتی و داخلی را از سال شروع نموده است.. این برند که از کارخانه ای با ظرفیت بالا برخوردار است.، در راستای ارائه کیفیت بالای عسل در بازار، همواره از دانش روز دنیا و تجهیزاتی مدرن است.فاده نموده است. و اکنون از بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران می باشد.

شرکت شاهسوند زرین ، یکی دیگر از بهترین شرکت های تولید عسل در ایران است. که به دلیل ارائه بهترین کیفیت تولید عسل در ایران، شناخته شده و توانسته است. تنوع محصولات خود را در بسته بندی عسل صادراتی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کند و در منطقه، به برندی معتبر و محبوب تبدیل گردد. این یکی از مراکز تولید عسل در ایران است. که اعتبار جهانی دارد.

در این جا می خواهیم لیستی از بهترین شرکت های تولید عسل در ایران را معرفی کنیم. عسل مایع غلیظ و طلایی رنگی است. که توسط زنبورهای زحمتکش تولید می‌شود که با است.فاده از شهد گیاهان گلدار تهیه شده و برای خوردن در مواقع کمبود آن در داخل کندو ذخیره می‌شود.



( فروش ) های دیگر در ورامین