گردو در ورامین ( فروش )

walnut-1
walnut-2



فرش ورامین طرح‌ها و نقش‌های مختلفی نظیر میناخانی، شاه‌عباسی، پاشتری، طرح حوضی، طرح ظل‌السلطان جدید و قدیم، طرح لچک ترنج و طرح قلم مشکی دارد که از این میان، طرح میناخانی به علّت قدمت، منحصربه‌فردی و آمیختگی با فرهنگ منطقه شناخته‌تر شده‌است و در ایران به ثبت ملّی رسیده‌است. عموم قالیبافان ورامین در طرح قالی و فرش خود، از طرح میناخانی است.فاده می‌کنند و همین مسئله سبب شده که فرش ورامین با طرح میناخانی شناخته و در ایران معرفی شود.

نکته ی مهمی که در رابطه با این بنا وجود دارد‌، نوع معماری و ساخت قلعه ایرج است.. در طراحی قلعه به این موضوع توجه شده که با نفوذ دشمن، متوجه حضور سربازان در قلعه نخواهند شد و این به لحاظ امنیتی برای سربازان بسیار مفید بوده است.. قلعه ایرج در حدود . متر دارد و در مساحتی بالغ بر هکتار بنا شده است.. علت نامگذاری این بنا، انتساب بنا به ایرج فرزند فریدون در شاهنامه فردوسی می‌باشد.

یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..


منظور از عملکرد مطلوب در این زمینه، مقاومت این ماده در برابر تخمیر است.. به دلیل همین مقاومت به عنوان ماده‌ای قابل بازیافت محسوب شده و قابلیت است.فاده متعدد دارد. مواد کامپوزیتی سال‌هاست که از پوست گردوی میانی در ترکیبات خود است.فاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه اگر فردی برای ایجاد صنایع فرآوری گردو متقاضی باشد در اولویت قرار می گیرد، گفت: ۸ درصد تسهیلات بانکی از محل اشتغال روستایی با سود درصد قابل پرداخت است. و از محل بند الف تبصره ۸ قانون بودجه نیز با سود درصد در مناطق برخوردار و با سود درصد در مناطق محروم به سرمایه‌گذاران تسهیلات پرداخت می شود.

کارشناس مسئول توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی است.ان همدان گفت: یکی از مقوله هایی که در بحث صادرات عنوان می‌شود رقابت محصول در کشورهای دیگر است. به طوری که هر چه محصول از لحاظ کیفیت و کمیت رقابتی تر باشد صادرات بهتر خواهد بود.



( فروش ) های دیگر در ورامین