فراوری محصولات پروتئینی در دماوند ( فروش )

Processing of protein products-1
Processing of protein products-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تقریبا پنج نوع مار، انواع عقرب، بزمجه، انواع خانواده موش‌ها و گورکن در این منطقه دیده می‌شود. بیشتر گزنده‌های این محدوده سم مهلکی ندارند؛ حتی نیش خطرناک‌ترین خزنده‌ها نیز تا چند ساعت پس از گزش قابل درمان است.. در کوه دماوند، گزندگان در ارتفاعات بالاتر از متر بسیار کم به چشم می‌خورند.

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در «شهر رینه لاریجان شهرستان آمل» برگزار می‌کنند؛ این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است.. از موسیقی ملی دماوند نیز در روز جشن تیرگان در سال با صدای سالار عقیلی در بین هزار نفر رونمایی شد.

اثر طبیعی ملی قله دماوند با مساحتی بالغ بر ۵ هکتار در سال ۸ طی مصوبه شماره مورخ ۸٫٫ شورای عالی محیط زیست به مجموعه مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست پیوسته است.. این اثر با ,, تا ,۸,۵ عرض جغرافیایی و ۵, تا ,۵ طول جغرافیایی در شمال شرق تهران و در است.ان مازندران واقع شده است.. از گونه‌های مهم گیاهی آن می‌توان از بومادران، پیر گیاه دماوندی، اسپرس کوهی و گون نام برد. است.فاده بیش از حد از ظرفیت قابل‌تحمل محیط و همچنین بهره‌برداری پوکه معدنی در اطراف این اثر طبیعی ملی، از مهم‌ترین عوامل تهدیدکننده در تخریب آن به شمار می‌آید.


سرخ کن برای سرخ کردن مرغ و سایر ماکیان مانند اردک و غاز است.فاده می شود. هم چنین برای گوشت های دیگر مانند است.یک گوشت خوک، کباب بره و غیره نیز است.فاده می شود. این دستگاه از تجهیزات ایده آل برای است.فاده در فست فود، رستوران، مشاغل خانگی و غیره است..

کارخانجات پروتئینی و فرآوری گوشت، بخش مهم و وسیعی در بازار صنایع غذایی هستند و به دلیل ارتباط مستقیم با فرآورده‌های دامی، طیور و دریایی نقش کلیدی را در سبد غذایی افراد جامعه ایفا می‌کنند. کفپوش کارخانجات فرآوری گوشت دام و مرغ باید با رعایت تمام است.انداردها و دستورالعمل‌های سازمان غذا و دارو کشور به صورت کاملاً بهداشتی طراحی، تولید و اجرا شوند.

تولید سوسیس مرغ با دو دستگاه اصلی ساده انجام می شود. گوشت مرغ % یا مخلوط گوشت را در چرخ گوشت چرخ کرده و در ظرفی بریزید. نمک و دیگر طعم دهنده ها را افزوده و خوب مخلوط کنید. سپس هر روکش (پوشش) سوسیس را با مقدار مشخصی مخلوط گوشت توسط فیلر سوسیس (سوسیس پر کن) پر کنید.



( فروش ) های دیگر در دماوند