ابزار سازی در دماوند ( مشاوره و اجرا )

tool making-1
tool making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در شهر رینه لاریجان شهرستان آمل برگزار می‌کنند. این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است..

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در «شهر رینه لاریجان شهرستان آمل» برگزار می‌کنند؛ این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است.. از موسیقی ملی دماوند نیز در روز جشن تیرگان در سال با صدای سالار عقیلی در بین هزار نفر رونمایی شد.

در بخش پیدایش رودها در کتاب بندهش از البرز به عنوان نقطه پیدایش رودهای ایران یاد شده که از آن رودهای بسیار جاری شده‌است و به گوشه گوشه ایران گسترش یافته نام برده می‌شود و بیان می‌شود که رودی به سمت خراسان و رودی به سمت آسورستان و رودی به سمت دجله و رودی از سپاهان (اصفهان) به خوزستان و رودی به سمت دیلمان و رودی به سمت گرگان و رودی به سمت آذربایجان جاری شده‌است


گروه صنعتي ايران ترانس، یکی از شرکت های ابزارهای صنعتی است. که فعالیت خود را از سال شروع کرده و در طراحي و ساخت دستگاه هاي جوش و برش آن را گسترش داده است.. این شرکت که جایگاه خوبی در صنعت جوشکاری دارد، با بهره مندی از تیمی متخصص و کارآزموده، توانسته است. به جدیدترین تکنولوژی های روز دسترسی داشته و خدمات ارزشمندی را به صنایع مختلف در این حوزه ارائه نماید.

یکی از بهترین تولید کنندگان ابزارآلات صنعتی، آروا می باشد که فعالیت خود را از سال ۸۸ شروع کرده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید. محصولات این شرکت تماما دارای ضمانت های لازم بوده و خدمات پس از فروش را شامل می شود. ضمن آنکه این ابزارها، همراه با دفترچه های فارسی به چاپ رسیده تا بتواند کارآیی بالاتری را برای افراد ایجاد کند.  می توانید این محصولات را از آروا با قیمت مناسب و کیفیت عالی تهیه کنید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در دماوند